DIM MAK X wants you! Ninjas play free!

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

DIM MAK X wants you! Ninjas play free!

Inlägg  Danne i sön jan 25, 2015 2:35 pm

DIM MAK X (death touch Ten shadow clan) Wants you for the Army!

Jag, Micke, Björn och Chrille har börjat spela en Co-op Future Shooter på PC som heter Warframe.. Vilket är riktigt skoj.. Och det är gratis(man behöver inte lägga en krona på annat än cosmetic items, och om man vill ha kortare grind etc). Finns att ladda hem på Steam..

Det är riktigt skoj, jag har dock inte hunnit lira något nu i helgen men tänkte köra en del nästa vecka..

Så om det finns några fler i föreningen som är sugna på att lira en Co-op Shooter med oss hojta till över steam..

Det är en hel del grind men om man spelar ihop går det faktiskt rätt fort, Man kan få tag på vapen rätt lätt, Nya Warframes tar en hel del tid dock... Man behöver folk det är då det blir riktigt kul...

Du kan spela som Tank, healer etc.. Och det är väldigt grupp orienterat, vilket jag vet att vissa av er hoppades att Diablo 3 skulle varit... Detta spel är svårt och det är det som är kul, det är en utmaning... Man har väldigt många olika spelsätt och man kan modifiera allt, vapen/rustningar med nått som kallas Mods, vilket ändra en hel del på din spelstil ju längre in i spelet man kommer...

Detta är ett PVE spel främst finns nästan ingen PVP tyvärr.. bara 1vs1 och 2vs2 så focus ligger på att spela som grupp mot spelet vilket kanske kan vara en nice change of pace för er som nu spelar Dota2 Wink

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Sv: DIM MAK X wants you! Ninjas play free!

Inlägg  Jocke i mån jan 26, 2015 11:44 am

det ser ju coolt ut, men det är definitivt inte något som jag kommer testa (jag vet hur lätt jag har att fastna i vissa spel).

det får inte bli heartstone all over again danne, vi vill se dig i lokalen ibland också Wink

Jocke

Antal inlägg : 2145
Registreringsdatum : 11-07-20

Inlägg  Danne i mån jan 26, 2015 4:51 pm

Jocke skrev:det ser ju coolt ut, men det är definitivt inte något som jag kommer testa (jag vet hur lätt jag har att fastna i vissa spel).

det får inte bli heartstone all over again danne, vi vill se dig i lokalen ibland också Wink

Haha bara varit borta en gång förra veckan LOLz... och så i helgen men då spelade jag inte Warframe hehe

Danne

Inlägg  Micke i mån jan 26, 2015 5:14 pm

Danne skrev:Haha bara varit borta en gång förra veckan LOLz... och så i helgen men då spelade jag inte Warframe hehe

Your previous record states otherwise... Wink

Chrillan däremot verkar vi ha förlorat! T_T

Micke

Antal inlägg : 889
Registreringsdatum : 12-03-05

Inlägg  Danne i mån jan 26, 2015 7:18 pm

Chrille vilar lite bara Twisted Evil

Danne

Inlägg  Chrille i tis jan 27, 2015 5:55 pm

I'm still here! Jag har inget sug att spela just nu bara. Och nu har jag varit i kalmar sen i fredags. Men jag kommer garanterat på IK.

Chrille

Antal inlägg : 508

Inlägg  Danne i sön mar 01, 2015 11:49 pm

Jag, Micke, Chrille och Björn har nu spelat Warframe rätt regelbundet(typ varje dag lolz) de senaste veckorna och vi tycket fortfarande att det är skoj och det är en sådan nice grind att det finns massa mera saker att spela och testa...

Så om det finns flera som är sugna på att prova så är det Free to play och inte PAY to win.. Vi har lagt in några hundringar var dock på helt olika saker (jag har köpt kosmetiska pryttlar till min warframe, som har noll impact på spelet hehe), De andra har lagt på extra slots för att kunna ha flera Warframes och vapen...

Dock står det helt klart att man inte behöver spendera en krona om man inte vill, finns ingen tvångs faktor om man inte vill... Vissa free to play spel är ju gjorda för att få folk att bränna riktiga pengar men Warframe är inte ett av dem...

Det enda man kan känna att man behöver lägga lite pengar på är Slots för warframes och vapen men man får lite pengar i början och det räcker till att öppna upp 4 weapon slots och en till Warframe slot vilket räcket rätt länge när man startar...

Som sagt Jag och de andra killarna rekommenderar detta spel starkt, för det är sjukt kul om man gillar Framtids spel i space där man skjuter grejor i ögat Cool. Så ni som inte testat och har Steam hojta till och kom och spela med oss Smile

Danne

Inlägg  Sponsored content Idag på 4:50 am

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet