Teams of Westridge 2016! 23-24 April

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Sv: Teams of Westridge 2016! 23-24 April

Inlägg  Micke i lör apr 23, 2016 1:57 pm

Marcus skrev:Vi förväntar oss episka stordåd och återkoppling här under dagen. Eller i alla fall efteravklarad dag.

Japp. Vi inväntar otåligt efter resultat!

Micke

Antal inlägg : 889
Registreringsdatum : 12-03-05

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg  Jocke i lör apr 23, 2016 9:09 pm

inga stordåd precis under dagen. vi har 1 vinst och två förluster, men vi har ganska kul ändå Very Happy

Jocke

Antal inlägg : 2145
Registreringsdatum : 11-07-20

Inlägg  Oskar i mån apr 25, 2016 9:11 am

Well.... Dag två gick bra två vinster av två möjliga. Så vi slutade på 3-2 totalt men med kassa SoS (9 i SoS på fem matcher......) Vilket gav en 7 plats. lite sämre än jag hoppats på men men....

Min teori inför turneringen stämmde delvis. Alla matcher där jag vann min match så vann vi som lag och alla där jag förlorade förlorade vi som lag.... Jocke och Jonas gjorde bra ifrån sig. Tack till mina lag kamrater för en kul turnering.

Stuff:
1) Även i team turneringen måste man ha listor som kan täcka allt och inte lita på att man får en bra pairing.
2) Hyper agressiv! Hade jag kunnat detta så hade vi troligtvis vunnit en match till. (Men sen fått svårare motståndare dag två)
3) Thexus borde gå ner med dubbla obliterations inte bara ta TVÅ poäng i skada.
4) Lylith feat borde slå ut minst hälften till tre fjärdedelar av en conquest inte bara EN fjärdedel.....
5) Lylith själv borde kunna döda EN Boomhowler som redan är knockad och har toughat med TRE skott. Men nej då får vi Tanka en Conquest i ansiktet istället......
6) Kul att Magnus och Jerker kom och besökte oss när vi spelade
7) Jag hade jättekul!

Oskar

Antal inlägg : 945
Registreringsdatum : 14-08-07

Inlägg  Jocke i mån apr 25, 2016 11:10 am

Jag kan helt klart rekommendera alla att vara med på dessa turneringar i framtiden. Det är jättekul, och man har en till nivå av kul i och med lagspelandet. Jag tycker att vi fick riktigt god koll på hur vi skulle välja match ups på slutet. Vi fick till 6 av 6 match ups som vi ville dag två, och vi vann alla 6 matcherna Smile

Jocke

Antal inlägg : 2145
Registreringsdatum : 11-07-20

Inlägg  Sponsored content Idag på 4:50 am

Sponsored content

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum: