Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kul att vi blev rätt många i lokalen idag :)

2 posters

Gå ner

Kul att vi blev rätt många i lokalen idag :) Empty Kul att vi blev rätt många i lokalen idag :)

Inlägg  Danne sön feb 10, 2013 7:07 pm

Hoppas alla hade kul idag nere i lokalen. Vi blev ju väldigt många på samma gång men det gick ju rätt bra i alla fall tycker jag. Kul att alla ville testa på Warmachine också. Spelet kan kännas lite rörigt i början men det är väl värt att testa vidare. Det blir rätt logiskt när man kört några fighter.

Så förhoppningsvis vill alla testa det mera, men vi måste också få igång mera Fantasy och 40k etc.... Både, Micke, Pontus och Johan är ju sugna på det. Jag blev själv rätt slut i skallen idag, när jag skulle gå igenom Rollspelsgrejor, spela Warmachine, och assistera med regler. Danne B, Jocke med flera var ju med och hjälpte till också.. men jag hoppas inte det blev för rörigt... Jag kände mig själv väldigt splittrad..

Som sagt det var roligt idag.. och bäst av allt Jag Fick spela mot Magnus Twisted Evil ... Och jag har väntat länge på att få sudda ut de otäcka saker han skrivit på Tavlan HEHE...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Kul att vi blev rätt många i lokalen idag :) Empty Sv: Kul att vi blev rätt många i lokalen idag :)

Inlägg  Jocke mån feb 11, 2013 10:39 am

håller helt med. hoppas alla vill komma tillbaka. troligen blir vi inte riktigt sådär många i vanliga fall, utan kanske en 6-8 stycken i taget Very Happy

jag ställer gärna upp med mer instruktioner och övningsfajter till warmachine för dom som är intresserade Smile
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet