Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

LOLZ Warmachine the video game hehe

2 posters

Gå ner

LOLZ Warmachine the video game hehe Empty LOLZ Warmachine the video game hehe

Inlägg  Danne mån feb 11, 2013 12:05 pm

Som sagt 2011 visade de detta på E3.. men varit ganska tyst efter det Sad



Whitemoon säger att de fortfarande jobbar på det, så vi får väl hoppas att det blir av någon gång i framtiden hehe...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

LOLZ Warmachine the video game hehe Empty Sv: LOLZ Warmachine the video game hehe

Inlägg  Martin tis feb 12, 2013 12:20 am

Sjukt coolt! Skulle gärna se mer av Iron kingdoms franchisen, tv spel, långfilmer och böcker.

Man kan ju tycka att GW borde ha pengarna och möjlighet att göra en 40k långfilm (Ultramarines räknas inte!). Målgruppen är väldigt stor skulle jag säga och även dom som inte har spelat det lär ta en titt på vad det är för nåt och kanske fatta intresse för spelen.

Men som sagt, ett warmachine tv spel är ju rätt väg för PP Smile
Martin
Martin

Antal inlägg : 409
Registreringsdatum : 13-02-04

Till överst på sidan Gå ner

LOLZ Warmachine the video game hehe Empty Sv: LOLZ Warmachine the video game hehe

Inlägg  Danne ons feb 13, 2013 12:49 pm

Spacemarine.. var rätt Okey spel, och Relics andra Dawn of War funkar ju också.. så finns ju lite 40k GW spel som faktiskt går att spela. Och jag håller med vore ballt med en långfilm, med lite bättre budget än Ultramarines filmen..

Men som sagt förväntar mig inte mycket av Games Workshop längre, tycker de håller på att köra sin franchises i graven, med alla konstiga beslut de tagit de senaste årtiondet...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

LOLZ Warmachine the video game hehe Empty Sv: LOLZ Warmachine the video game hehe

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet