Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Plast och smått och gott

3 posters

Gå ner

Plast och smått och gott Empty Plast och smått och gott

Inlägg  JanneTheMachine fre mar 16, 2012 3:33 pm

Jag har tagit lite olika plast bitar, och annat smått och gott som vi kan kolla på och brainstorma om det är nått vi kan utnyttja för bygga saker med osv. Kommer ta med det nästa gång jag kommer ner


Senast ändrad av JanneTheMachine den fre mar 16, 2012 4:55 pm, ändrad totalt 1 gång
JanneTheMachine
JanneTheMachine

Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 12-03-06

Till överst på sidan Gå ner

Plast och smått och gott Empty Sv: Plast och smått och gott

Inlägg  Jonas fre mar 16, 2012 4:18 pm

Nice janne!

Danne, krille och freddan kommer vara nere i lokalen hela veckan så om du har tid då kan du ju lämna grejerna då. Annars kan vi nog ordna så du kommer in nästa helg
Jonas
Jonas

Antal inlägg : 678
Registreringsdatum : 12-03-06
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Plast och smått och gott Empty Sv: Plast och smått och gott

Inlägg  Danne lör mar 17, 2012 11:36 pm

Om du kunde komma ner På Torsdag-fredag vore det super Janne. Jag kommer nog vara klar med alla stora bitar av 40k scenariot. 40k Bordet Målade jag igår samt jag skar till de fem plattorna vi har. Ska måla om kanterna på dem på måndag-Tisdag samt fixa med ruinerna.. Men mot slutet av veckan skulle vi kunna ge oss på att måla Fantasy bordet. Men skulle vara kul om du ville ge dina synpunkter på hur du tycker att det ska se ut och om du har tid att hjälpa till lite vore det också roligt....

Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Plast och smått och gott Empty Sv: Plast och smått och gott

Inlägg  JanneTheMachine ons apr 04, 2012 6:03 pm

Jag har fixar lådan för sprayandes tar med mig den imorrn
JanneTheMachine
JanneTheMachine

Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 12-03-06

Till överst på sidan Gå ner

Plast och smått och gott Empty Sv: Plast och smått och gott

Inlägg  Danne ons apr 04, 2012 9:32 pm

Nice!!! tackar janne Smile

Jag och Jonas ska mötas i stan Imorgon och fixa lite färg och annat smått och gott men vi borde vara hemma senast 14:00 och då pyser jag ner till lokalen.. kommer vara där till runt 17:00... Vet inte om Jonas kommer att vara där längre...

Jag kommer att vara där under dagen på fredag också... Vet inte om mackan och Patrik ska vara där har inte hört nått från dem.. De sa att de skulle vara där idag men vet inte om de var det...

Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Plast och smått och gott Empty Sv: Plast och smått och gott

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet