Why GW sux!

Gå ner

Why GW sux!

Inlägg  Chrille i mån maj 27, 2013 12:09 pm

Jag antar att alla hört att GW har mer eller mindre stoppat online försöljning av sina produkter för andra retailers. Här är en liten video om varför.

https://www.youtube.com/watch?v=EnPpfs120DA
Chrille

Antal inlägg : 581
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 35

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Why GW sux!

Inlägg  Micke i mån maj 27, 2013 4:22 pm

Old news! Chrille, too slow! Very Happy

Men jag håller med, GW är riktigt muppiga. Snacka om att skjuta sig själv i foten för en kortsiktig vinst för aktieköparna, typ...
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05

Inlägg  Chrille i mån maj 27, 2013 7:36 pm

Jo jag vet att det är old news men jag hittade videon så jag tänkte bara dela med mej. Very Happy
Chrille

Antal inlägg : 581
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 35

Inlägg  DanielBerg i tis jun 04, 2013 7:36 pm

Tja, lite mer på den punkten. GW har ju nyss släpp en ny Eldar Codex. Och år 2003 hade de ju Eye of Terror worldcampaign, som jag, mina vänner och alla som spelade på GW's butik deltog i. Många härliga minnen från det, men det som földje efter var ju:
"Jaha... nu då?" gw drog fram tidslinjen, precis efter Abaddons 13th Black Crusade, och där har den ju varit i 10 år.

10 fucking år... såg en random kommentar på youtube "They aren't expanding their universe", forever a stalemate... urgh.

Och en sak som jag läste i nya codexen, som jag trodde hade hänt i Eye of Terror kampanjen, tydligen hände för 4000 år sedan. Lustig att det som hände var på samma planet som "vi" tog över under kampanjen.

"The campaign was hard-fought and senior Games Workshop executives have commented that the events of the campaign will provide a foundation for the rich background lore of the Warhammer 40,000 universe for years to come."
Orly? bitter ja visst
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Inlägg  Martin i tis jun 04, 2013 9:19 pm

Nämn inte Eye of terror kampanjen, var en av dom bästa warhammmer tiderna jag var med om.
It's all gone now!
Martin

Antal inlägg : 409
Registreringsdatum : 13-02-04

Inlägg  DanielBerg i tis jun 04, 2013 10:02 pm

Bayman skrev:Nämn inte Eye of terror kampanjen, var en av dom bästa warhammmer tiderna jag var med om.
It's all gone now!
Jag sörjer med dig! Träffade en av mina bästa vänner innan och under detta, som kanske joinar föreningen, men han har barn på väg så.
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet