Spela Malifaux i Stockholm

Gå ner

Spela Malifaux i Stockholm

Inlägg  Egoon i ons maj 29, 2013 2:32 pm

Tjena!

Jag har startat en grupp för Malifaux-spelare i Stockholm på facebook. Tanken är att man ska skriva där när man letar folk att lira mot (i stockholmsområdet). https://www.facebook.com/groups/340739272718984/
Hör av er om ni vill att jag ska lägga till er i gruppen.

Mvh
Bennie
Egoon

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 13-04-07

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Spela Malifaux i Stockholm

Inlägg  Danne i ons maj 29, 2013 3:15 pm

Det kan nog folk vara intresserade av Smile...

Du kan väll kolla upp en söndag eller onsdag som du har tid att komma ut till oss i Upplands väsby också Egoon.. Som vi pratade om sist. Vi har flera här ute som jag tror skulle vara intresserade av det.. Vi är fem nu i föreningen som skaffat på oss varsin Crew.. Very Happy

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Inlägg  Egoon i ons maj 29, 2013 3:20 pm

Det ska jag helt klart göra!
Jag är tyvärr ganska uppbokad de närmaste veckorna... Jag ska bland annat spela turnering i Uppsala nästa helg. Men efter det borde det gå ordna! Kanske 16/6 eller 23/6 om det ska vara en söndag. Onsdag den 12/6 eller 19/6 skulle kanske kunna funka. Vilken tid börjar ni lira onsdagar?

/Bennie
Egoon

Inlägg  Danne i ons maj 29, 2013 4:11 pm

Egoon skrev:Det ska jag helt klart göra!
Jag är tyvärr ganska uppbokad de närmaste veckorna... Jag ska bland annat spela turnering i Uppsala nästa helg. Men efter det borde det gå ordna! Kanske 16/6 eller 23/6 om det ska vara en söndag. Onsdag den 12/6 eller 19/6 skulle kanske kunna funka. Vilken tid börjar ni lira onsdagar?

/Bennie

Några av oss kan börja närsomhelst vilket dag som helst hehe.... Men för att så många som möjligt ska kunna vara med tror jag att om vi siktar på en vardag så får det bli på eftermiddagen, kvällen.. Dock kan du ramla in hur tidigt du vill på en onsdag (du var ledig då inte sant?) bara jag vet att du kommer, så att jag ser till att inte åka iväg på nått.. några jobbar även som lärare och de har ju sommarlov snart.. Så troligen kan vi bli en 4-6 stycken på en vardags eftermiddag.. och en 3-4 dagtid en vardag sent i Juni, förutsatt att folk inte är bortresta..

Fredagar, Lördagar och söndagar går också bra.. Som sagt gäller bara att vi bokar in en dag och sedan får de som kan dyka upp..

Det är alltid någon nere på söndagar och spelare nått typ av spel, så båda de datumen går bra att dyka upp.

12/6, 19/6, Jag kan båda dagarna utan problem, Tror att några av dem som jobbar som lärare har gått på sommarlov den 19/6, så det är troligen det bättre datumet, om vi vill få ner flera tidigare på dagen Smile

Inlägg  DanielBerg i mån jun 03, 2013 9:44 pm

Hm, majoriteten vänner som jobbar, måste vänta in deras semester. Nästan varje dag i under kommande två månader.
Wait... 5?

Danne
jag
Fredrik
Jonas, med pandora väl?

Femte är Micke?
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Inlägg  Danne i ons jun 05, 2013 9:55 am

DanielBerg skrev:Hm, majoriteten vänner som jobbar, måste vänta in deras semester. Nästan varje dag i under kommande två månader.
Wait... 5?

Danne
jag
Fredrik
Jonas, med pandora väl?

Femte är Micke?

Nej Robin... han är helt såld på spelet han skulle köpa en start låda... vet dock inte vilken hehe

Inlägg  DanielBerg i ons jun 05, 2013 11:16 am

Ah nice!
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Inlägg  Egoon i ons jun 05, 2013 12:27 pm

Jag tänkte nog sikta in mig på onsdag den 19/2.

Den 16:e är dagen efter en stor fest, så tänkte ligga hemma och vårda en bakfylla, och midsommarhelgen är jag nog bortrest.

Så jag tänkte dyka upp runt 14 om någon är där då, så får folk droppa in när dom kan. Låter det bra?

Hur känner ni för M2E? Jag har inte hunnit spela några matcher än, men testar gärna. Jag har crews att låna ut för er som inte ha modeller som stöds av öppna betan...

/Bennie
Egoon

Inlägg  Danne i tor jun 06, 2013 11:09 am

Låter bra Bennie... Jag ska försöka styra upp så många som möjligt till den 19/6.. Så får vi hoppas att vi blir några stycken på onsdagen.. Du kan ju kolla om några fler från Facebook Malifaux gruppen har lust att komma ut också...

Skickar ett PM till dig om snabbaste resvägen hit.. Very Happy

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet