Tisdag-fredag 25/6-28/6

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Tisdag-fredag 25/6-28/6

Inlägg  Danne i mån jun 24, 2013 2:52 pm

Jag och Martin kommer att vara i lokalen under veckan en del och måla och fixa.. Chrille dyker nog förbi en del med... Så att om flera har tid kommer någon av oss finnas där nere mellan onsdag till och med Fredag hela veckan... (under dagtid-eftermiddag)

Smile

Jag kommer att bygga terräng och måla gubbar, men har nog tid att klämma in en fight också om någon har tid

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Tisdag-fredag 25/6-28/6

Inlägg  Martin i mån jun 24, 2013 6:02 pm

Samma här, jag planerar att rocka airbrushen men kan ta en fight med dom som ber snällt Smile

Martin

Antal inlägg : 408
Registreringsdatum : 13-02-04

Inlägg  Micke i tis jun 25, 2013 7:20 pm

Jag kommer ner imorgon (onsdag 26/6) efter jobbet. Kommer vara där större delen av kvällen. Danne och jag ska nog ta en Flames of War match, men sen kör jag gärna lite Warmachine.

Micke

Antal inlägg : 889
Registreringsdatum : 12-03-05

Inlägg  Chrille i ons jun 26, 2013 12:55 pm

Jag kommer nog ner på torsdag på dan. Nån som kanske kan ta en fight med mej då?

Chrille

Antal inlägg : 508

Inlägg  Danne i tor jun 27, 2013 12:56 am

Martin skulle komma förbi runt tolv sa han i tisdags.. och han tar nog gärna en fight..

Jag bygger 15mm hus och terräng som en slav hehe.. Jag och Micke fick in en nice fight under Onsdags kvällen.. Hans små tyskar gick åt som flugor... var riktigt skoj muahaha.. första 1500 fighten vi testat. Så jag är lite taggad på att fixa upp mera terräng till det, så vet inte om jag hinner med någon Warmachine fight under dagen i morgon. Men jag kommer vara där och bygga som sagt så är inte helt omöjligt att jag blir sugen att köra... Synd bara att ni andra inte är så sugna på att prova FoW...

Pontus  är sjukt taggad på 40k igen också hehe... så vi får väl se om vi kan få hit någon som vill spela det med han också hehe. Tror Martin inte skulle ha nått emot att spela det heller....

Jonas var ju nere rätt mycket förra veckan.. men frugan hans är tillbaka så svårt för han att komma ifrån denna vecka... Ska höra med Daniel B, om han har tid med... måste ändå messa han om söndagens RP....

Jag skickar ett SMS till Elias också han ville ju lira på midsommarafton förra veckan haha...

Jag räknar kallt med att resten kollar forumet och kommer ner om de kan hehe

Men folk är så dåliga på att kolla forumet Crying or Very sad...... så kanske ska dra iväg ett gäng SMS för att vara på den säkra sidan, så man inte får höra att, varför hörde ingen av sig till mig(det har ju hänt några gånger nu hehe)

Danne

Antal inlägg : 1351

Inlägg  Sponsored content Idag på 1:40 pm

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet