Projektor! någon som har en som ligger och skräpar hehe

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Projektor! någon som har en som ligger och skräpar hehe

Inlägg  Danne i sön aug 04, 2013 1:57 am

Upptäckte idag att vi har en möjlighet att rulla ner en duk i konferens lokalen(ursprungligen till för att köra overhead grejor)... men man skulle också kunna rulla en projektor på den för WICKED AWSOME mission briefings,(pdf presentation och flash for the WIN) när vi lirar DeathWatch... Har en polare som höll på med projektorer tidigare ska kolla om han har någon gammal, som ligger och samlar damm... Överväger att vi nog får lov att lira DeathWatch i konferens ytan.. kommer och bli trångt och dåligt med luft inne i själva lokalen om vi blir 6+, personer på en mission... Dock har vi ju två gräsmattor och Malifaux plattorna funkar utmärkt som underlägg för en fabrik/spacehulk/city eller nått liknande Smile.... Plus om jag får fatt i en projektor kan jag pressa upp hela Space sectorn, Köra mission briefs med kartor... ha läskiga bilder på möjliga Ailen threats osv... och hitta på en massa andra helt sjukt balla grejor där ute...

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Projektor! någon som har en som ligger och skräpar hehe

Inlägg  Chrille i sön aug 04, 2013 7:05 pm

Jag har en som ligger. Det är nåt fel på den. Jag vet inte om det är lampan eller nåt annat. Om nån som är tekniskt kunnig har lust å kika på den så kan vi ha den i lokalen om den funkar. Men är det lampan som är paj så kan vi slakta den för delar till deathwatch.

Chrille

Antal inlägg : 508
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet