Onsdag-lördag 14-17

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Onsdag-lördag 14-17

Inlägg  Danne i ons aug 14, 2013 9:26 pm

Jag Jocke, Micke och Magnus storstädade lokalen tillsammans idag, så nu är det rent och snyggt igen, och vi kan spela som vanligt i lokalen utan att ramla över grejor Very Happy.

Deathwatch är så gott som klart, så ett stort tack till alla som varit med och hjälpt till att få detta gjort Smile.....

Jag kommer att vara i lokalen i morgon (torsdag) hela dagen till sent på kvällen, roine och lars skulle titta in på eftermiddagen för att fixa klart sina deathwatch karaktärer...

På fredag är jag där på förmiddagen fram till 12.00 senast, jag och Jonas ska fixa hans Deathwatch karaktär då...

Lördag är jag där hela dagen och fixar och trixar med det sista till deathwatch scenariot...

Som det ser ut i dagsläget så kommer vi att kunna dra igång den första deathwatch missionen i början på september så nu är det upp till var och en att fixa klart och måla sin Spacemarine tills dess....Very Happy 

Jag har även fixat en reservdel till den spruta som pajat och bör ha den om ett par veckor.. Vi måste också ordna med en omkoppling till spruta nummer två, så att vi kan köra båda på samma kompressor och slipper använda tröskverket hehe... Vore bra om vi kan ha två funktionella sprutor i lokalen. Jag har för tillfället använt en reservspruta, men måste köra lite gängtejp eftersom den är anpassad till den kompressorn jag har borta hos mig...  Om någon har något akut de måste spruta innan vi fått ingång föreningssprutorna så kan ni alltid säga till, så går det nog att ordna om jag är på plats....

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Onsdag-lördag 14-17

Inlägg  Martin i ons aug 14, 2013 9:32 pm

Jag tänkte att jag skulle komma in imorrn och måla lite Smile

Martin

Antal inlägg : 408
Registreringsdatum : 13-02-04

Inlägg  Jocke i ons aug 14, 2013 10:14 pm

fan ta den som inte städar efter sig nu Wink

Jocke

Antal inlägg : 2145
Registreringsdatum : 11-07-20

Inlägg  Krisdoffer i tor aug 15, 2013 12:49 pm

Danne skrev:Som det ser ut i dagsläget så kommer vi att kunna dra igång den första deathwatch missionen i början på september så nu är det upp till var och en att fixa klart och måla sin Spacemarine tills dess....Very Happy
Oboy oboy oboy oboy cheers 

Krisdoffer

Antal inlägg : 298
Registreringsdatum : 13-04-21

Inlägg  Sponsored content Idag på 1:41 pm

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum: