Måndag 16/9

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Måndag 16/9

Inlägg  DanielBerg i sön sep 15, 2013 9:40 pm

Kort dag för mig imorgon, kommer vara i lokalen runt 10-11.

DanielBerg

Antal inlägg : 490
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Måndag 16/9

Inlägg  Martin i sön sep 15, 2013 11:54 pm

ska också försöka dyka upp en stund imorgon.
Fråga: Thunderhawken står hemma hos mig nu, vill folk använda den som props till Death Watch?
Har lånat morsans bil som ska vara tillbaka i uppsala 16.00 imorrn så om hawken ska stå i lokalen så är det enda möjligheten för mig att ta med den. Den kommer sen inte användas förrän nästa apocalypse slag ändå.

Martin

Antal inlägg : 408
Registreringsdatum : 13-02-04

Inlägg  Danne i mån sep 16, 2013 3:56 am

Bayman skrev:ska också försöka dyka upp en stund imorgon.
Fråga: Thunderhawken står hemma hos mig nu, vill folk använda den som props till Death Watch?
Har lånat morsans bil som ska vara tillbaka i uppsala 16.00 imorrn så om hawken ska stå i lokalen så är det enda möjligheten för mig att ta med den. Den kommer sen inte användas förrän nästa apocalypse slag ändå.
Om du pallar plocka med den vore det bra Martin Smile.. Vi skulle behöva den till lördagen då ni ska "Get extracted från Tantalus" Smile... Ni droppar in med droppod och blir upphämtade med Thunderhawk och stormravens...Space marine props som vi har till deathwatch är, en Rhino, en Predator, En Landspeeder, En drop Pod och en stormraven... Om vi kan låna Thunderhawken av dig och en landraider av Micke.. så har ni en ganska bra arsenal med fordon som ni kan använda er utav Smile.

Jag och Johan kommer vara i lokalen i morgon också och måla...

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Inlägg  Martin i mån sep 16, 2013 6:00 pm

Höken är tillbaka i lokalen, tog med flyer basen ifall den kommer behövas. Ska försöka måla upp lite delar här hemma och lägga till på den på lördag innan spel

Martin

Antal inlägg : 408
Registreringsdatum : 13-02-04

Inlägg  Sponsored content Idag på 9:13 pm

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet