Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Rop på hjälp!!!

4 posters

Gå ner

Rop på hjälp!!! Empty Rop på hjälp!!!

Inlägg  Avalanche lör dec 07, 2013 10:46 am

Vi sitter nu i lokalen och är en man kort!!!
Detta är ett rop på hjälp! Vem som helst som kan och vill vara med hör av er till Danne asap.
Avalanche
Avalanche

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 13-08-12
Ålder : 45
Ort : Järfälla

Till överst på sidan Gå ner

Rop på hjälp!!! Empty Sv: Rop på hjälp!!!

Inlägg  Danne lör dec 07, 2013 8:43 pm

Det var ju bra att det löste sig Med att du och lars fick lira två matcher med Warmachine mot varandra hehe.. Wink

Lars Vs Roine (SloanVspServerus) resultat 2 games played 1:1, så ni vår nästan lov att ta en tredje avgörande någon dag framöver Smile
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Rop på hjälp!!! Empty Sv: Rop på hjälp!!!

Inlägg  Micke lör dec 07, 2013 9:44 pm

Blev det ingen RP eller? Razz
Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Rop på hjälp!!! Empty Sv: Rop på hjälp!!!

Inlägg  Danne sön dec 08, 2013 10:29 am

Micke skrev:Blev det ingen RP eller? Razz
Grupperna har kommit lite i obalans, eftersom Marcus bytt över till grupp två och Johan hoppat av. Så efter jul kommer jag slå ihop alla till samma grupp igen. så att folk inte behöver sitta och åka kommunalt från Kungsängen (vilket Roine och Lars gjorde igår), och sedan åker vi på sista minuten avhopp, Vilket snarare är en regel än ett undantag. det är alltid någon som inte kan fast de sagt att de ska komma, Banne fick förhinder igår, vilket gjorde att det blir svårt att spela Sad. Tråkigast för Lars och Roine, jag har ju spelat tre Veckor i Rad, och grupp 2 som du är med i är ju full. Dock bangade Simon samma dag förra veckan, men det spelade mindre roll eftersom ni var Sju pers i den gruppen. Ni är 10 spelare totalt i Deathwatch nu, vilket gör att jag tror vi kan spela en grupp, eftersom alla inte alltid kommer att kunna vara med...

Så efter jul kommer vi börja köra Deathwatch som vi lirade Warhammer Fantasy RPget. Vi kommer att ha alla i samma grupp, då är det mycket mindre risk att vi inte får ihop folk...

Samma gäller ju Iron Kingdoms... vi är rätt många som är med där också men det behövs för det är alltid några som inte kan....

Iron Kingdoms är vi

Banne SL

Spelare:
Danielp
Micke
Simon
Roine
Chrille
Martin
Marcus
Fredrik J

8 spelare totalt, men jag tror att det behövs, När jag SLar bryr jag mig inte så mycket om folk bangar, men som spelare är det inte skoj, när man sett fram emot att spela.....
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Rop på hjälp!!! Empty Sv: Rop på hjälp!!!

Inlägg  DanielBerg sön dec 08, 2013 9:24 pm

Oh så det blev inget?

Blev själv irriterad, "fan nu missar jag slutet!", men ja 'Rop på Hjälp' från farsan är rätt viktigt. Reparerat sådär 15 bilar på två dagar nu.
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Rop på hjälp!!! Empty Sv: Rop på hjälp!!!

Inlägg  Danne sön dec 08, 2013 10:51 pm

DanielBerg skrev:Oh så det blev inget?

Blev själv irriterad, "fan nu missar jag slutet!", men ja 'Rop på Hjälp' från farsan är rätt viktigt. Reparerat sådär 15 bilar på två dagar nu.
Nu har du inte missat något Wink, och jag gjorde mitt bästa för att underhålla lars och Roine med lite Warmachine....
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Rop på hjälp!!! Empty Sv: Rop på hjälp!!!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet