Måndag 15/12 Kl. 12:00 - 18:00 WARMACHINE!

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Måndag 15/12 Kl. 12:00 - 18:00 WARMACHINE!

Inlägg  Micke i sön dec 15, 2013 7:43 pm

Jag och Chrille kommer vara i lokalen från klockan 12 imorgon fram tills att jag måste hem och natta pojken vid klockan 18. Alla är välkomna. Smile

You will all burn!

Micke

Antal inlägg : 889
Registreringsdatum : 12-03-05

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Måndag 15/12 Kl. 12:00 - 18:00 WARMACHINE!

Inlägg  Jocke i sön dec 15, 2013 9:30 pm

jag kommer kanske förbi, men det blir inte förrän vid fem.

Jocke

Antal inlägg : 2145
Registreringsdatum : 11-07-20

Inlägg  Danne i mån dec 16, 2013 8:03 am

Jag kommer nog förbi efter 12, tänkte måla Zombicide gubbar, har alla tre expansionerna nu LOL(runt 200 gubbar). Men det är ett väldigt roligt brädspel måste jag säga.. Vi borde ta någon dag under mellandagarna och spela det... Har ju lirart det en 5-6 gånger nu, bland annat med Chrille. Och det kan bli jävulskt svårt om man vill... Riktig utmaning..

Plus att efter jul kommer Season 3, och då ska man tydligen kunna spela mot varandra i grupper också i riktig "Walking Dead" Governor style hehe... Man kan redan i dagsläget göra sin egen survivors etc.. Så tror att det på sikt kan växa till mera än bara ett riktigt bra sammarbets brädspel.. De franska företaget guillotine games har ju också fått spelet att gå riktigt bra på kick starter, och känns som att de vill fortsätta utveckla spelet till något mera Smile. De ger ut alla regler gratis i PDF format, man kan också Ladda hem en Map Editor, för att göra egna kartor, plus att de erbjuder en gratis APP, där man likt Warmachine/hordes kan hålla reda på xp, liv och vapen på sin survivor, den har till och med en inbyggd dice calculator med ljud effekter på det vapen man skjuter eller motorsågen man använder etc hehe....

Överlag så är Zombicide ett riktigt roligt spel för alla som gillar Zombie apocalypser, filmer, Tv serier med det temat etc...

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Inlägg  Sponsored content Idag på 9:14 pm

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet