Måndag 7/7

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Måndag 7/7

Inlägg  Jocke i lör jul 05, 2014 10:35 pm

Jag tror Johan skulle köra lite intro eller nått till mutant på måndag vid kl 19. Jag skulle gärna klämma in en match Warmachine före det (alltså senast kl 17). Jag skulle inte heller bli förvånad om några som inte skall vara med på mutant kör MondayMachine som vanligt kl 19.

Jocke

Antal inlägg : 2143
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Måndag 7/7

Inlägg  Magnus i sön jul 06, 2014 12:33 am

Jag kommer på kvällen Smile

Magnus

Antal inlägg : 281
Registreringsdatum : 13-07-12

Inlägg  Micke i sön jul 06, 2014 10:15 am

Jag borde kunna komma ner i vanlig ordning.

Micke

Antal inlägg : 887
Registreringsdatum : 12-03-05

Inlägg  Danne i sön jul 06, 2014 12:57 pm

Jag får ta mutant senare då tänkte klämma en Warmachine fight på måndag som vanligt kommer inte kunna vara med på båda Sad.. Varför inte köra Mutant någon annan dag i veckan istället så det slipper krocka?

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Inlägg  Johan i sön jul 06, 2014 1:16 pm

Hade inte tänkt göra det till något jätteprojekt, bara en halvtimme-isch intro till spelsystemet utan karaktärsskapande eller äventyr innan Magnus och Jocke drar på semester. Men vi kan skjuta på det, absolut. Skapar en ny tråd.

Johan

Antal inlägg : 206
Registreringsdatum : 13-08-24

Inlägg  Danne i sön jul 06, 2014 1:31 pm

jomblr skrev:Hade inte tänkt göra det till något jätteprojekt, bara en halvtimme-isch intro till spelsystemet utan karaktärsskapande eller äventyr innan Magnus och Jocke drar på semester. Men vi kan skjuta på det, absolut. Skapar en ny tråd.

Om det handlar om 30m till en timme så hinner jag Smile.... Men på Jocke lät det som att det skulle vara det istället för Warmachine, Hade tänkt klämma en fight mot Jonas och han brukar inte dyka upp förrän runt 19:30...

Så kör på det Johan bra att fixa det innan de smiter på semester...

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Inlägg  Johan i sön jul 06, 2014 1:59 pm

Tänkte att det ändå är roligare att få allt karaktärsskapande överstökat så vi kan börja köra på en gång, finns redan tillräckligt många spelare som är intresserade så vi kan låta mondaymachine vara mondaymachine istället Wink

Jag har lagt upp en fet tråd med info om V29 nu iaf, med stämningstexter och filmer och en kalendersamordnar-grej. In och boka nu!

Johan

Antal inlägg : 206
Registreringsdatum : 13-08-24

Inlägg  Jocke i sön jul 06, 2014 4:53 pm

Ändrade planer för mig med. Jag och magnus (och marcus) drar och spelar golf istället, så vi kommer inte i morgon kväll. Om någon är ledig, så kan jag ta en match vid kl 15, men jag kan inte vara med på kvällen.

Jocke

Antal inlägg : 2143
Registreringsdatum : 11-07-20

Inlägg  Sponsored content Idag på 5:37 am

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet