Mutant: Kistans Helveteskap (Datumcheck)

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Mutant: Kistans Helveteskap (Datumcheck)

Inlägg  Johan i sön nov 23, 2014 10:04 pm

Hoppla!

Tiden går fort, snart en månad sedan vi spelade sist och som seg SL så börjar jag inse att det kan bli tajt att få in ett spelmöte till innan jul. T&J-gänget spelar söndagen den 7:e och helgen därpå (den 13:e) är det Llael som gäller. Så jag tänkte höra med primärt er som spelar då (och kanske främst Erik och Danne) om ni kommer palla köra mer rollspel under era respektive helger, eller om det finns tid i mellandagarna.

Inväntar med doodle tills jag fått svar från Erik och Danne!

Tjoflöjt!

Johan

Antal inlägg : 206
Registreringsdatum : 13-08-24

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Mutant: Kistans Helveteskap (Datumcheck)

Inlägg  Danne i sön nov 23, 2014 11:29 pm

Jag kan spela mera runt den 6-7...

den 20 funkar för mig också...

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Inlägg  Danne i tis nov 25, 2014 2:32 am

Bump, så länge du inte klämmer in det på en fredag(då jag kan få svårt att komma loss, men om en fredag är enda möjligheten att spela mutant innan jul så är jag med och tar skiten på hemfronten för det är det Värt hehe), Och samma dag som jag skall SL Iron Kingdoms 13/12 så kan jag vara med...

Lördagen 13/12 kommer jag troligen sitta och planera det sista inför kvällens spelmöte och får då svårt att vara med samma dag Sad..

Danne

Inlägg  Marcus i tis nov 25, 2014 8:16 am

13/12 är det lucia och för oss med familj är det svårt. Jag är bjuden på 3 olika aktiviteter den dagen så jag är väldans uppbokad. Men jag är ledig från och med 20 december fram till 7 januari så då har jag tid för lite hardcore mutant Smile

Marcus

Antal inlägg : 655
Registreringsdatum : 13-08-23

Inlägg  Erik i tis nov 25, 2014 8:20 am

Den 7:e tror jag inte att jag pallar nåt mer, men den 13:e går bara bra! Jag är rätt fri under jultiden, så jag kan nog spela en del då också.

Erik

Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 14-05-21
Ålder : 29

Inlägg  Johan i tis nov 25, 2014 3:54 pm

Jag tror att jultider blir bäst, då får jag tid att förbereda och preppa så att det inte blir lika snopet som sist!

Vi testar 20-21 December, doodla här: http://doodle.com/56q8sbunw2sqbcik

Johan

Inlägg  Jocke i tis nov 25, 2014 9:49 pm

21a december är preliminärt datum för mitt nästkommande warmachine event. se "whos the boss"-tråden i föreningsaktiviteter.

Jocke

Antal inlägg : 2145
Registreringsdatum : 11-07-20

Inlägg  Danne i tis nov 25, 2014 10:46 pm

Marcus skrev:13/12 är det lucia och för oss med familj är det svårt. Jag är bjuden på 3 olika aktiviteter den dagen så jag är väldans uppbokad. Men jag är ledig från och med 20 december fram till 7 januari så då har jag tid för lite hardcore mutant Smile

Det funkar rätt bra för mig att spela i mellandagarna efter julafton etc också... Som sagt det är IK på Lucia, vi får hoppas att alla grabbarna som skrev upp sig på IK då har koll på det hehe...

Danne

Inlägg  Danne i tis nov 25, 2014 10:50 pm

Jocke skrev:21a december är preliminärt datum för mitt nästkommande warmachine event. se "whos the boss"-tråden i föreningsaktiviteter.

Ser ut som att 21 är absolut bästa datumet för "whos the boss" innan folk åker iväg.. Och jag måste iväg och köpa Julklappar också så kan bara en dag den helgen...Sad

Dock är jag väldigt fri helgen efter Julafton Smile 27, 28 Smile

Och tycker du borde vara med På "whos the Boss också Johan" med lite mera träning kan det gå riktigt bra där för dig.. Eftersom Jockes setup blir helt sjukt galen då vi ska byta casters med varandra etc...

Danne

Inlägg  Johan i ons nov 26, 2014 3:59 pm

Då ser det ut som att vi lägger kampanjen på is tills januari någon gång! Kan någon vänlig själ låsa tråden?

Johan

Inlägg  Danne i tor nov 27, 2014 1:21 am

Innan vi låser tråden Johan så tror jag allvarligt att alla nästan kan där strax efter Jul... Vet att magnus hade flera gröna dagar där på Doodle, när Jocke la upp sin tråd om "whos the Boss"...

Erik kunde i mellandagarna, Jag och Jocke kan också.. Marcus borde kunna komma ifrån och sedan är ju även Kristoffer hemma(som skulle kunna hoppa in Smile, så jag tycker verkligen inte att vi låser några trådar innan vi kollat vilka som kan efter julafton?

Jag är sugen på mutan som FAAAN, eftersom missa förra mötet och "vi lägger grejor på IS" till Januari låter inte lovande hehe.. Vi kan fixa detta Johan måste finnas någon klämdag då alla kan vara med hehe

Danne

Inlägg  Johan i tor nov 27, 2014 12:15 pm

Lägga på is ≠ lägga ner!

Jag ska bort i mellandagarna och kommer hem igen den 30:e då folk brukar ha fullt upp inför nyårskalaset, då känns 2-3-4 Januari som ett mer realistiskt förslag men tänkte slänga upp en doodle lite närmare inpå när folk vet hur dom är lediga.

Johan

Inlägg  Danne i tor nov 27, 2014 2:44 pm

kk Då satsar vi på Januari då cheers

Danne

Inlägg  Sponsored content Idag på 4:51 am

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet