Måndag 23/7-fredag 27/7

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Måndag 23/7-fredag 27/7

Inlägg  Danne i lör jul 21, 2012 6:03 pm

Jag, freddan, Micke och Chrille kommer vara i lokalen under måndagen... några av oss kommer troligen också vara där under resten av veckan också.. Jocke och Janne har sagt att de skulle försöka titta förbi med. Och Jonas kan förhoppningsvis titta förbi i slutet på veckan och under helgen..
Micke, jag, krille och Jonas har varit där under veckan som varit och fixat lite grejor..

Vi har gjort klart en del påbörjade projekt och kommer fortsätta att producera scenario under nästa vecka. Vi kommer också lira en del warmachine/hordes, men om någon är sugen på att lira nått annat är det bara att säga till, vi har ju alla olika arméer.

Veckan efter hoppas jag att vi kanske kan påbörja att fixa konsoler på väggarna, Johan har sagt att han kan ha tid då att hjälpa till med det...

Patrik har sagt att han har en polare som kanske var intresserad att hoppa med i föreningen med, vi får hoppas att det blir av alltid kul med nytt folk.

Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Måndag 23/7-fredag 27/7

Inlägg  Jonas i mån jul 23, 2012 8:19 am

jag ska försöka köpa konsoler på torsdag eller fredag. Hur många beror på hur mycket pengar jag har men jag tror vi diskuterade att det skulle behövas ca 8 st (180cm) och kanske 4 st (90 cm) men ni som är där under veckan kan väl fundera exakt hur många som skulle behövas.

Sen skulle det vara toppen om vi kunde få själva hyllplanen någon annanstans ifrån ( gratis? eller ap-billigt) annars kommer vi inte ha råd.

Bra jobbat med kullarna såg riktigt bra ut!!

Jonas

Antal inlägg : 523
Registreringsdatum : 12-03-06

Inlägg  Micke i mån jul 23, 2012 9:02 pm

Hör med bror min om hyllplan, han kanske kan kapa upp virke till rätt mått från skivor på hans jobb (rabatt eller spillvirke). Måste ju bli billigare än att köpa en "färdig" produkt från vilken affär som helst.

Sen kommer jag gärna och hjälper till med terräng (tittar på och spelar warmachine...) på torsdag eftermiddag/kväll.

Och Danne din jävel... Jag är ju helt fast i Warmachine nu, vill köpa massa!

Micke

Antal inlägg : 889
Registreringsdatum : 12-03-05

Inlägg  Sponsored content Idag på 12:57 am

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet