Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Varför heroes of the STORM är GAY!!

2 posters

Gå ner

Varför heroes of the STORM är GAY!! Empty Varför heroes of the STORM är GAY!!

Inlägg  Danne fre apr 17, 2015 12:38 am

Sedan i måndags har jag ändrat inställning om Heroes of the Storm.. Från att ha tyckt att det var semi OK baby Dota, är jag nu under uppfattningen att det är Sämst GAY!!.. Skilllöst skit spel..

Det har noll att göra med hur mycket man Xpar... senaste fighterna har jag och merparten i mitt Team dödat mera men förlorat i alla fall, eftersom motståndarlaget lyckats använda de OP special grejorna på kartan bättre.. Dessa special grejor är totalt game breaking då det snabbt Snowballar helt ur kontroll... Det gör att om man inte har alla med sig hela tiden och springer runt och aktiverar dessa så förlorar man.. även om man äger sönder folk själv...

32 kills vs 17 kills 40 vs 20 etc spelar ingen roll

Denna video sätter spiken på exakt vad som är fel på spelet...



Som sagt levling systemet är helt CP... varit upp en massa kills men det spelar exakt NOLL roll.. Gör spelat sjukt trist.. Det är inte kul att springa runt och I stort sätt Jungla på fem man hela tiden.. för det är det som vinner matcher haha helt stört..
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Varför heroes of the STORM är GAY!! Empty Sv: Varför heroes of the STORM är GAY!!

Inlägg  Jocke fre apr 17, 2015 8:17 am

yeees. come join us in dota.... Very Happy
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet