Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Skapa roll Karaktärer till Exalted!

5 posters

Gå ner

Skapa roll Karaktärer till Exalted! Empty Skapa roll Karaktärer till Exalted!

Inlägg  Danne tis dec 25, 2012 5:54 pm

Jag finns tillgänglig under hela julhelgen och det skulle vara bra om vi kan få alla Karaktärer gjorde till början av Januari och bestämma ett datum för det första spelmötet.

Jag hade tänkte att vi kunde köra första spelmötet antingen Fredag 17/1 Lördag 18/1 2013 eller fredag 25/1 Lördag 26/1. Vi får kolla med alla när det passar bäst. Jonas och Makkan berörs inte av dessa datum, eftersom de assisterar mera mellan mötena och dyker upp på möten som SLP personer eller SL beroende på om de kan eller inte.

Vi försöker sedan hålla ett möte i månaden, vilket alla sagt att de kan hålla...

SL Daniel
Stöd SL(TankeSmedjan) och suport writer/SLP player, Jonas

Spelare
Micke
Chrille
Magnus
Fredrik
Jocke
Pontus
Daniel B
Kolla datumen och se när det passar er bäst och så försöker vi dra igång detta på någon utav dagarna jag satt upp.


Senast ändrad av Danne den mån feb 04, 2013 12:41 pm, ändrad totalt 1 gång
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Skapa roll Karaktärer till Exalted! Empty Sv: Skapa roll Karaktärer till Exalted!

Inlägg  qaamel mån jan 07, 2013 9:33 am

Jag kan ju, som sagt, inte helgen 18-19. men helgen efter det fungerar alldeles utmärkt för min del!

qaamel

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 13-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Skapa roll Karaktärer till Exalted! Empty Sv: Skapa roll Karaktärer till Exalted!

Inlägg  Pontius Sors lör jan 19, 2013 8:41 pm

Jag är gärna med och kör!
Pontius Sors
Pontius Sors

Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 12-04-24
Ålder : 37
Ort : Märsta

Till överst på sidan Gå ner

Skapa roll Karaktärer till Exalted! Empty Sv: Skapa roll Karaktärer till Exalted!

Inlägg  DanielBerg sön feb 03, 2013 10:37 pm

Jag kommer joina efter snack med Danne, också en till av mina vänner är intresserade.
Satte mig ner igår och idag och ritade lite på en karaktär:
https://img.photobucket.com/albums/v99/Moonsinger/Morestuff/Muaierk001.jpg
https://img.photobucket.com/albums/v99/Moonsinger/Morestuff/MioforExaled.png

Är det någon annan som kommer vilja spela healer?

okej, någon måste förklara "magi" systemet, jag fattar Charm combos, men.. okej kanske inte borde försöka läsa reglerna kl 2 på natten.




Senast ändrad av DanielBerg den mån feb 04, 2013 1:55 am, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : durp)
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Skapa roll Karaktärer till Exalted! Empty Sv: Skapa roll Karaktärer till Exalted!

Inlägg  Danne mån feb 04, 2013 12:39 pm

uppdaterar spelar listan... Smile

De som fixat karaktärer helt klart är, Fredrik, Jocke och Magnus. De som har concept klara är Micke och Krille.. Tänkte fixa karaktärer till Pontus och Daniel B i veckan.. Vi är nu nog många att vi kan spela rätt regelbundet även om några inte skulle kunna vara med...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Skapa roll Karaktärer till Exalted! Empty Sv: Skapa roll Karaktärer till Exalted!

Inlägg  DriverMonkey tor jul 18, 2013 4:17 am

Heh, även om gruppen verkar död, så vill jag bara säga att det finns ännu en med intresse att köra Exalted när det väl finns möjlighet till det. Om det kommer bli något spel vid något tillfälle, så kommer jag i all fall att göra en karaktär. Bättre att göra en roll än inte. xD

DriverMonkey

Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 13-07-16

Till överst på sidan Gå ner

Skapa roll Karaktärer till Exalted! Empty Sv: Skapa roll Karaktärer till Exalted!

Inlägg  Danne tor jul 18, 2013 9:46 am

DriverMonkey skrev:Heh, även om gruppen verkar död, så vill jag bara säga att det finns ännu en med intresse att köra Exalted när det väl finns möjlighet till det. Om det kommer bli något spel vid något tillfälle, så kommer jag i all fall att göra en karaktär. Bättre att göra en roll än inte. xD

Kan inte vara helt omöjligt att vi kommer igång med det igen Smile. Som sagt några polare till mig kommer troligen titta in under nästa vecka och spela xwing med mig, de gillar att spela RPG.. och ska höra med dem, om de är intresserade av exalted, de har spelat det mycket förr om åren också.. Ska även kolla om en av dem kanske är intresserad av att SL det (jag SLar ju WHFRP just nu).. så kan jag själv vara med som spelare.. om allt går vägen kan vi ha en grupp på 5 pers som kan börja köra det... Men vi får se... kan inte lova nått...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Skapa roll Karaktärer till Exalted! Empty Sv: Skapa roll Karaktärer till Exalted!

Inlägg  DriverMonkey tor jul 18, 2013 12:34 pm

Inga löften behövs! Känns bara pepp att det finns folk som är intresserade till att börja med. Får man ihop gruppen - awesome! Om inte - ja, då blir det vid ett annat tillfälle. Smile

DriverMonkey

Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 13-07-16

Till överst på sidan Gå ner

Skapa roll Karaktärer till Exalted! Empty Sv: Skapa roll Karaktärer till Exalted!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet