Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sprutor och kompressorer

4 posters

Gå ner

Sprutor och kompressorer  Empty Sprutor och kompressorer

Inlägg  Danne ons mar 14, 2012 7:59 pm

Fredrik har köpt en Airbruch och kompressor Very Happy
Chrille ska köpa en spruta imorgon och Jonas har en med.. Jag kan nog fixa fram en egen också..

Pratade med Jonas Idag och han och jag funderar att lägga ihop till ytterligare en Kompressor ska se om Chrille vill vara med på det med..

Med Två kompressorer bör det inte vara något problem för de som vill börja köra med spruta att göra så... Dock har vi sagt att sprutorna är personliga.. massa rengöring och prylar så vill man använda dem får man skaffa en egen... Kompressor kan man låna när vi fixat två stycken...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Sprutor och kompressorer  Empty Sprutor och kompressorer

Inlägg  Mackan ons mar 14, 2012 9:37 pm

Mackan
Mackan

Antal inlägg : 31
Registreringsdatum : 12-03-08

Till överst på sidan Gå ner

Sprutor och kompressorer  Empty Sv: Sprutor och kompressorer

Inlägg  Jonas tor mar 15, 2012 7:16 am

Vi får testa med freddans spruta och se om det funkar att spruta inne i lokalen så att det inte blir för mycket färgdamm osv. innan vi går vidare i frågan (tycker jag).

Visar det sig att det fungerar så kan vi investera i en kompressor. Antingen går vi ihop flera stycken och köper eller så kan vi ta en del av föreningspengarna (om alla går med på det) och lägger till mellan skillnaden ur egen ficka.

Möjligen kan vi få ut en del av kostnaden från studiecirkeln:måla. men det är inte säkert så det får vi vara beredda på.
Jonas
Jonas

Antal inlägg : 678
Registreringsdatum : 12-03-06
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Sprutor och kompressorer  Empty Sv: Sprutor och kompressorer

Inlägg  Chrille tor mar 15, 2012 3:58 pm

Nu har jag köpt sprutan och är väldigt ivrig att testa den. Very Happy Det är en Aztek A470 om nån vill kolla vad det är för nån. Så nu får jag sitta och stirra på den hela helgen utan att använda den. *grrr*
Chrille
Chrille

Antal inlägg : 583
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 41

Till överst på sidan Gå ner

Sprutor och kompressorer  Empty Sv: Sprutor och kompressorer

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet