Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Borden är färdigmonterade

2 posters

Gå ner

Borden är färdigmonterade Empty Borden är färdigmonterade

Inlägg  Danne tor mar 15, 2012 8:57 pm

Borden är klara... Johan skruvade ihop borden som han sågat till på jobbet idag med hjälp från Robin, Mike och mig... Han lyckades fixa ett par Kontorsstolar med, vilket var riktigt Nice!

Så nu är det klart för mig och Jonas att måla och fixa till dem Imorgon.. Jag kommer att lägga hela nästa vecka på att ordna till scenariot.. Och om allt går bra borde 40k vara spelklart nästa helg. Jag har hjälp av Fredrik och Chrille under nästa vecka så vi tre borde hinna klart det. Men om någon mera har tid att komma förbi och hjälpa till, till exempel med att bygga klart lite flera fantasy kullar etc så vore det kallas. Vore bra om Janne kunde komma ner med de Fantasy scenario som vi har hos honom också innan nästa helg. Om vi får ner dem och hinner bygga ett par kullar till och möjligen måla Chrilles Kyrkogård som han byggt så kan vi börja köra fantasy med...
Twisted Evil
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Borden är färdigmonterade Empty Sv: Borden är färdigmonterade

Inlägg  Jocke fre mar 16, 2012 8:11 am

lägg gärna in en post här när ni är i lokalen så kanske jag tittar förbi och hjälper till Smile
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Borden är färdigmonterade Empty Sv: Borden är färdigmonterade

Inlägg  Danne fre mar 16, 2012 10:36 am

Jonas och jag är på väg ner nu.. vi kommer vara där under eftermiddagen... så slå en signal och kolla... Vi ska förbi färg affären och låssmeden först för att fixa flera nycklar till dörren och köpa material för borden..
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Borden är färdigmonterade Empty Sv: Borden är färdigmonterade

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet