Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

5 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!! - Sida 3 Empty Sv: Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

Inlägg  Danne tor maj 30, 2013 3:46 am

Bayman skrev:Hehe, alltid lika bökigt att på ett bra sätt trycka in en ny i gruppen ;P

Dock har vi bara kört två spelmöten än så länge.. så skall nog inte vara några problem att spela in dig på ett bra sätt Martin.. Jag har redan börjat spinna lite idéer på hur vi skall göra det muhahah...

Dock är de alla ingame väldigt skraja just nu efter att ha varit nere i några otäcka Katakomber som svalde Viscount Gerhard Grossekirche von Katzeweg(Crazy selot Witch hunter NPC) What a Face... När han försvann ner i underjorden efter att Drauwulf(danne B) utlöst en fälla heheh... Så om du bara ramlar på dem i skogen, så kommer de troligen Skjuta först och ställa frågor senare... HEHE
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!! - Sida 3 Empty Sv: Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

Inlägg  Jocke tor maj 30, 2013 2:52 pm

helvette... det visar sig att både jag, magnus och kristoffer var visst uppbokade på årlig familjekamp i golf den 8e. jag hade helt missat det Sad

kan vi köra torsdagen den 6/6 istället? det är ju ledig dag som sagt.
sorry att jag (vi) hade glömt det Sad
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!! - Sida 3 Empty Sv: Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

Inlägg  Krisdoffer tor maj 30, 2013 3:39 pm

Jag måste få friskriva mig litet och nämna att jag fick reda på att det var golfbatalj ca 30 minuter innan jocke postade om det här på forumet Neutral
Krisdoffer
Krisdoffer

Antal inlägg : 299
Registreringsdatum : 13-04-21
Ort : Gällivare

Till överst på sidan Gå ner

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!! - Sida 3 Empty Sv: Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

Inlägg  Danne lör jun 01, 2013 5:45 pm

Vet inte hur många som är lediga på Torsdag... Jag kan utan problem.. men vet inte hur det ser ut för Martin, Daniel B och Fredrik... Två av dem har ju service yrken och den typen av arbete tar ingen hänsyn till röda dagar Sad

Enda dagen jag inte kan nästa vecka är fredagen och Söndagen...

Annars kan vi ju sikta på den 15/6 eller 22/6...

Alternativt kan jag RP både Torsdagen och lördagen om det skulle vara så att Kristoffer, Magnus och Jocke kan torsdagen.. och Martin, Fredrik och Daniel B kan på lördagen.. finns det möjlighet att kanske få med Jonas, Micke eller Chrille på någon av dagarna..

Det är lätt att få Storyn att funka om vi skulle göra en sådan grej, ni kan lätt komma ifrån varandra i skogen heheh.... vilket kan leda till två helt skilda storylines som går parallellt med varandra.. skulle vara rätt kul att testa....

Men vi får hålla det lite öppet.. har messat Daniel B nu.. får vänta på vad han säger (för han har nog inte sätt detta på forumet än)...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!! - Sida 3 Empty Sv: Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

Inlägg  Jocke sön jun 02, 2013 10:32 am

jag skulle nog hellre skjuta upp spelmötet än att dela upp gruppen. vore inte alls lika kul om inte alla var där tror jag.

men å andra sidan så kan vi ju spela separat denna vecka och sedan styra upp en ny tid där alla kan, ifall det passar bättre. jag tänker inte sätta mig på tvären ^^
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!! - Sida 3 Empty Sv: Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

Inlägg  Martin mån jun 03, 2013 12:08 am

Kan typ bara lördag den här veckan, kanske söndag.
Veckan därpå är jag ledig onsdag-fredag
Martin
Martin

Antal inlägg : 409
Registreringsdatum : 13-02-04

Till överst på sidan Gå ner

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!! - Sida 3 Empty Sv: Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

Inlägg  Krisdoffer mån jun 03, 2013 12:46 pm

Vet vi hur det ser ut för Daniel B och Fredrik ännu?
Jag siktar i alla fall in mig på att det blir nått på torsdag Wink
Krisdoffer
Krisdoffer

Antal inlägg : 299
Registreringsdatum : 13-04-21
Ort : Gällivare

Till överst på sidan Gå ner

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!! - Sida 3 Empty Sv: Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

Inlägg  DanielBerg mån jun 03, 2013 9:40 pm

Jag, Danne och Fredrik snackade idag, lät som vi lägger det senare om en vecka eller så?
Snackade något om fredagen fjortonde? Börja senare blir det nog, eller den lördagen.
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!! - Sida 3 Empty Sv: Warhammer Fantasy Roleplay lördag 18/5!! Uppdaterad Med Recap!!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet