Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

LOKALEN VECKA 13

5 posters

Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Danne lör mar 24, 2012 12:01 pm

Tänkte att jag kunde posta lite tider som vi vet att folk kommer att finnas i lokalen. Så om någon vill titta förbi etc så vet de när..
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Danne sön mar 25, 2012 4:07 pm

26 Mars Måndag.. Jag kommer att vara i lokalen under dagen.. Möjligt att Fredrik kommer vara där under kvällen
27 Mars Tisdag.. Jag och Johan kommer att vara där en stund på kvällen för att montera hyllor under borden..
28 Mars Onsdag.. Jag och Makkan och Fredrik kommer att vara där under kvällen..
29 Mars torsdag .. Jag kommer att vara där en stund på dagen, Fredrik och Makkan kommer att vara där under kvällen...
30 mars Fredag .. STÄD DAG!!!


Senast ändrad av Danne den tis mar 27, 2012 9:28 pm, ändrad totalt 1 gång
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Jocke sön mar 25, 2012 9:18 pm

jag kanske dyker upp på onsdag kväll. skulle gärna göra lite fantasy terräng. finns det material typ frigolit, lim och sånt som man kan behöva?
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Jonas mån mar 26, 2012 7:03 am

Det finns en del cellplast kvar så det borde inte vara något problem. Lim,färg etc. har vi gott om så det är bara att köra på.

Om cellplasten skulle ta slut, eller du vill göra något större kan du bara köpa skivor på byggmax för en mindre summa och lämna kvittot till mig. Detta gäller även andra saker du känner att du skulle behöva för att bygga.

Om du inte vill lägga ut så kan du bara skrika till på forumet om vad du behöver så fixar jag det så snart jag hinner. (Obs! gäller alla som vill bygga)
Jonas
Jonas

Antal inlägg : 678
Registreringsdatum : 12-03-06
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Chrille tis mar 27, 2012 1:48 pm

Jog kommer inte kunna vara där så mycket den här veckan. Men jag ska försöka vä där några dagar iallafall.
Chrille
Chrille

Antal inlägg : 583
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 41

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Danne tis mar 27, 2012 9:18 pm

Jocke skrev:jag kanske dyker upp på onsdag kväll. skulle gärna göra lite fantasy terräng. finns det material typ frigolit, lim och sånt som man kan behöva?

Om du kan få fatt i lite Kapar skivor Joke så vore det kanon. Det är mycket jobb med att Skära ner cellplasten som vi nu använder till kullar och väggar. Jonas är hardcore och tycker inte det är något problem. Men det är väldigt mycket jobb med dem om man vill göra hus av dem.. Inget man får gjort på en kväll. Både att kapa dem mindre och sandpappra dem är mycket jobb. Kaparskiva är mycket lättare att arbeta med...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  JanneTheMachine ons mar 28, 2012 5:45 pm

ja borde fixa såna där skivor så man kan bygga mordheim hus osv det är jag sugen på.

Och jag hade tänkt o försöka komma ner på fredag för hjälpa till om jag känner mig bättre
JanneTheMachine
JanneTheMachine

Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 12-03-06

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Danne ons mar 28, 2012 9:45 pm

kul att höra janne Smile
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Jonas tor mar 29, 2012 7:14 am

Jag tänker komma på söndag och vara där ett par timmar. Jag håller mig i ett hörn så de som ska spela kommer knappt märka att jag är där Wink

Jag hinner kanske fixa dammsugaren idag men det är väldigt osäkert. I värsta fall gör jag det på söndag istället. Men jag tänkte försöka plocka upp några kapaskivor och flock idag, om ingen annan redan fixat det?
Jonas
Jonas

Antal inlägg : 678
Registreringsdatum : 12-03-06
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Jonas tor mar 29, 2012 9:31 am

Danne skrev: Det är mycket jobb med att Skära ner cellplasten som vi nu använder till kullar och väggar. Jonas är hardcore och tycker inte det är något problem. Men det är väldigt mycket jobb med dem om man vill göra hus av dem.. Inget man får gjort på en kväll. Både att kapa dem mindre och sandpappra dem är mycket jobb. Kaparskiva är mycket lättare att arbeta med...

Du är så jävla lat Danne, skämmes ta mig fan!
Jonas
Jonas

Antal inlägg : 678
Registreringsdatum : 12-03-06
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

LOKALEN VECKA 13 Empty Sv: LOKALEN VECKA 13

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet