Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Söndag 15/9 Sista dagen för att presentera sin karaktär!

Gå ner

Söndag 15/9 Sista dagen för att presentera sin karaktär! Empty Söndag 15/9 Sista dagen för att presentera sin karaktär!

Inlägg  Danne mån sep 09, 2013 7:07 pm

För de som inte ännu presenterat sin karaktär; Ni har till slutet av denna vecka på er att göra så. Sedan måste jag dra igång kampanjen med eller utan er, så är det bara... Söndag 15/9 är sista dagen för att presentera sin karaktär här på forumet, då har alla haft mera eller mindre en månad på sig att skriva ihop en kort presentation av sin karaktär på forumet. Vilket jag tycker är mera än tillräckligt med tid. Skulle man missa denna deadline kan man inte räkna med att komma med på de första uppdragen(story lines) som vi kommer att spela. Utan jag kommer att plocka in er i handlingen när det passar. Att presentera sin karaktär är grundläggande för att kvalificera sig själv för spel. Detta tog vi ett gemensamt beslut om på mötet den 1/9..

Detta berör: Pontus, Lars, Robin, Jonas, Elias och Fredrik J, (jag vet att ni alla är informerade om att ni skall presentera er karaktär, denna information har inte undgått någon).

Finns ett par man till som gjort karaktärer men vissa av dessa har inte ens skapat ett konto på forumet, så jag räknar dem endast som eventuella reserver i dagsläget..

Linnea har inte gjort karaktär ännu och berörs inte av detta(dock vore det bra om vi kunde fixa hennes karaktär innan veckan är slut).
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Söndag 15/9 Sista dagen för att presentera sin karaktär! Empty Sv: Söndag 15/9 Sista dagen för att presentera sin karaktär!

Inlägg  Danne lör sep 14, 2013 5:45 pm

Ni som inte presenterat eran karaktär har fram till söndagen att göra så.... Vi är så pass många att detta är ett måste.... så ni som inte gjort det(och inte pratat med mig om varför ni inte kommer hinna/kunna göra det) gör det snarast tack...

Jonas och Robin kommer till exempel inte kunna vara med på flera månader, så deras presentationer är inte lika akuta, som Elias, Pontus och Fredriks och om ni inte planerat att som Jonas och Robin inte vara med förrän i december så rekommenderar jag starkt att ni får in eran presentation i tid... annars blir det avbytarbänken för er...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet