Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

OOC: Närvarande frånvaro.

2 posters

Gå ner

OOC: Närvarande frånvaro. Empty OOC: Närvarande frånvaro.

Inlägg  Avalanche tor okt 10, 2013 1:21 pm

Eftersom jag inte befinner mig i lokalen vid övriga tillfällen så vill jag genom denna post lämna min uppskattning till det rollspel jag läser (dagligen) på forumet.

Mitt jobb hindrade mig från att närvara både inför och under första spelmötet. Därför var min rp-abstinens svårhanterlig när jag "skulle släppas fri" inför andra rollspelsmötet. Men riktigt så fri blev jag ju inte...

Tyvärr har vi en mycket ondsint och sadistisk spelledare som tyckte att det vore bäst att placera min karaktär isolerad från samtliga aktiva rp-forumdeltagare fram till kommande möte. På så sätt så säkerställs en fullständig overload av mina RP-behov och hela horder av onda xenos kommer bli ihjälpratade av min karaktär.

Tappa tråden lite... Det jag ville ha sagt är att det fantastiska rollspel jag får uppleva genom era foruminlägg stillar min rp abstinens till hanterliga nivåer och detta uppskattas. Så snälla fortsätt med detta.

Jag vill slutligen poängtera att jag och sl är goda vänner och när jag kallar honom "ondsint" och "sadistiskt" så är det inte på ett negativt sätt... Det är ju trots allt några av hans bättre egenskaper Twisted Evil
Avalanche
Avalanche

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 13-08-12
Ålder : 45
Ort : Järfälla

Till överst på sidan Gå ner

OOC: Närvarande frånvaro. Empty Sv: OOC: Närvarande frånvaro.

Inlägg  DanielBerg tor okt 10, 2013 5:56 pm

Mycket härligt och låter lovande för framtiden =)
På så sätt så säkerställs en fullständig overload av mina RP-behov och hela horder av onda xenos kommer bli ihjälpratade av min karaktär.
Det här fick mig att tänka på när Simon Peggs karaktär i http://www.imdb.com/title/tt1213663/ i slutet händer något helt fantastiskt =D. Inte världens bästa film men riktiga guldklimpar i den.
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet