Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Söndag 20/5

2 posters

Gå ner

Söndag 20/5 Empty Söndag 20/5

Inlägg  Danne tor maj 17, 2012 11:14 pm

Små Blåa troll, Midgårdsormen dyrkare och Fanatiska självspäkare kommer att befinna sig i lokalen på söndag för att mosa på varandra. Hittills har Circle of Orboros visat sig svåra att knäcka vi får se om söndagen kommer att sabba deras nuvarande winning streak Smile... Kan vara så att The walking Dead tittar förbi med om de hinner Smile

Kort och gott.. Ponuts, Danne och Freddan kommer att vara i lokalen.. Och Jonas skulle komma ner om han hinner efter att han kommer hem. Hoppas några av er andra hinner titta förbi med...

Vore kul om du ville komma ner och testa lite kanske Joke? vet att både jag och Jonas skulle tycka att det var roligt att spela mot dig... Tråkigt nog är våra Fantasy armér är så ofullständiga att vi inte kan möta dig där Sad.... Men vi har proxat lite med Warmachine för de som velat testa och det har funkat bra Wink
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Söndag 20/5 Empty Sv: Söndag 20/5

Inlägg  Micke lör maj 19, 2012 6:24 pm

Blir inget för mig denna söndag heller, har gått och blivit sjuk. Sad
Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Söndag 20/5 Empty Sv: Söndag 20/5

Inlägg  Danne sön maj 20, 2012 11:15 am

Trist micke Sad... ser ut som om det blir rätt tunt på folk idag... var några nere igår dock...

Jag och freddan tänkte lira lite på Torsdag och fredag i veckan som kommer om du har tid att titta förbi Smile
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Söndag 20/5 Empty Sv: Söndag 20/5

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet