Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kanske dags att fixa ihop lite saker vi inte målat klart etc..

2 posters

Gå ner

Kanske dags att fixa ihop lite saker vi inte målat klart etc.. Empty Kanske dags att fixa ihop lite saker vi inte målat klart etc..

Inlägg  Danne tor maj 17, 2012 11:21 pm

Vi har en del påbörjade project.. Hus, kullar och trenches med mera. Både jag, Jocke, chrille och Jonas har saker vi påbörjat.. finns det något intresse av att kanske ta någon kväll och bygga lite ihop? Detta gäller förstås alla som vill bygga något. Men tänkte bara höra om vi skulle se om vi kan göra det tillsammans eftersom det är mera skoj..

Så under nästa vecka 21-27 om folk har lust säg till när ni kan så kanske vi kan ta en byggar och målarkväll i lokalen....
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Kanske dags att fixa ihop lite saker vi inte målat klart etc.. Empty Sv: Kanske dags att fixa ihop lite saker vi inte målat klart etc..

Inlägg  Danne tor maj 17, 2012 11:22 pm

Jag står för saft och bullar Smile
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Kanske dags att fixa ihop lite saker vi inte målat klart etc.. Empty Sv: Kanske dags att fixa ihop lite saker vi inte målat klart etc..

Inlägg  Jocke sön maj 20, 2012 11:32 am

jag står just nu upp till knäna i zombie-blod (diablo) så jag har begränsad annan fritid. men förr eller senare kommer andan att falla på för min del, var så säker Razz
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Kanske dags att fixa ihop lite saker vi inte målat klart etc.. Empty Sv: Kanske dags att fixa ihop lite saker vi inte målat klart etc..

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet