Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Intern galen turnering lördag 11/10

+6
Oskar
Jonas
Krisdoffer
Micke
Danne
Jocke
10 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Intern galen turnering lördag 11/10 - Sida 2 Empty Sv: Intern galen turnering lördag 11/10

Inlägg  Danne tis okt 14, 2014 2:48 pm

Marcus skrev:Ständigt dessa bortförklaringar..... Hade du haft 4 armar hade du säkert klarat det Wink

Haha var ju ingen bortförklaring.. Jonas stressa ut mig och vann Fullt okey taktik... han körde ner grejor för att vinna tid osv... Han spela klockan mot mig och vann... Det är ingen bortförklaring

Tiden är min Achilles häl.. och Jonas pressad på den så att han vann..

Som sagt vet att vissa gärna vill få det till att jag är sämst och bara har tur hela tiden när jag vinner.. Men riktigt så är det inte Wink. Dock är jag dålig på att spela på tid, det är inte min grej alls om jag ska vara ärlig...

Och Du kanske ska komma ner och spela lite med oss själv Marcus, Och inte bara vara stursk på forumet!!! haha Very Happy
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Intern galen turnering lördag 11/10 - Sida 2 Empty Sv: Intern galen turnering lördag 11/10

Inlägg  Jocke tis okt 14, 2014 3:20 pm

jag tror du helt missade referensen till dina extra armar Wink
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Intern galen turnering lördag 11/10 - Sida 2 Empty Sv: Intern galen turnering lördag 11/10

Inlägg  Jonas tis okt 14, 2014 6:38 pm

Danne skrev:Bla,bla, bla, bullshit, epic tears, bla, bla, mer bullshit

Orka grina Danne, du är helt enkelt mycket sämre än vad jag, Magnus och Chrille är. Du hade tydligen inte tillräckligt med skillz den här gången så du får väl öva lite mer helt enkelt.

Alltid jobbigt när ens ego får sig en törn, men sånt är livet. Välkommen till verkligheten Danne!
Jonas
Jonas

Antal inlägg : 678
Registreringsdatum : 12-03-06
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Intern galen turnering lördag 11/10 - Sida 2 Empty Sv: Intern galen turnering lördag 11/10

Inlägg  Danne tis okt 14, 2014 9:19 pm

Jonas skrev:
Danne skrev:Bla,bla, bla, bullshit, epic tears, bla, bla, mer bullshit

Orka grina Danne, du är helt enkelt mycket sämre än vad jag, Magnus och Chrille är. Du hade tydligen inte tillräckligt med skillz den här gången så du får väl öva lite mer helt enkelt.

Alltid jobbigt när ens ego får sig en törn, men sånt är livet. Välkommen till verkligheten Danne!

Vi kan i alla fall konstatera att vi har ett gäng med snubbar som är mest nöjda med att jag Torska... Tycks vara det viktigaste som kan hända.. antar att det är reaktionen som blir när jag äger upp era mest hela tiden Cool, När jag ÄNTLIGEN förlorar måste alla, inklusive Markus(som inte ens lirar) vara med och dansa Trolldans runt elden haha....

When the Evil Empire Falls!! Men fira på ni... det kommer att bli kortvarigt MUAHAHA.....
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Intern galen turnering lördag 11/10 - Sida 2 Empty Sv: Intern galen turnering lördag 11/10

Inlägg  Chrille tis okt 14, 2014 9:47 pm

Det är ju ingen som ärligt kan säga att du inte har flest vinster vs förluster. Och att du inte är speciellt ödmjuk heller det är väl lite så du är. Det gör inte så mycke, även om det kan va lite småirriterande ibland. Wink Men som du säger så är ju klockan din värsta fiende. Du kanske borde träna mer på det. Och träna på att inte bli lika lätt distraherad (lättare sagt än gjort, jag vet). Men om du lär dej hantera stressen så kommer du bli en ännu svårare motståndare. Nåt att tänka på kanske. Vi har ju alla olika saker att lära oss och bli bättre på.

Turneringen i sig var för mig "a huge wake-up call". Att man inte har en aning om hur andra faktions funkar. Det är nog ingen dum idé att spela varandras faktions lite oftare. Då kan vi nog alla bli bättre spelare. Och då kanske vi kan representera föreningen bättre när vi åker iväg på turneringar.

"If you know your enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy or yourself, you will succumb in every battle."
-Sun Tzu
Chrille
Chrille

Antal inlägg : 583
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 41

Till överst på sidan Gå ner

Intern galen turnering lördag 11/10 - Sida 2 Empty Sv: Intern galen turnering lördag 11/10

Inlägg  Marcus ons okt 15, 2014 8:55 am

Nu tyckte då inte jag att jag var stursk eller att jag gottade mig i att du inte vann. Jag tyckte bara att du själv skulle släppa att du inte vann och så ville jag i slutklämmen pumpa upp din mutantgen inför fredagen då jag tycker att det ska bli riktigt kul Wink
Marcus
Marcus

Antal inlägg : 676
Registreringsdatum : 13-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Intern galen turnering lördag 11/10 - Sida 2 Empty Sv: Intern galen turnering lördag 11/10

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet