Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Disk i köket

5 posters

Gå ner

Disk i köket Empty Disk i köket

Inlägg  Jonas ons okt 08, 2014 11:34 am

Nu har vi fått skit för disk i köket igen och tydligen har det hänt flera gånger under en tid. Det är av yttersta vikt att vi diskar upp efter oss om vi tar något från köket så att det inte blir dålig stämning i korridoren.

Om någon vet med sig att "hen" har råkat missa sin disk så säg gärna till mig så vi vet att det är vi och inte behöver ta på oss disk från någon annan i korridoren. Tidigare incident har lett till att vi alltid får skiten för disk som finns i köket oavsett.

Det vore även bra om siste man som går från lokalen alltid kollar köket ifall det är något där. Hittar man disk i köket som inte är vår lägger man en lapp där det står att det inte är vår förening som har lämnat det. Gärna en lapp per persedel för att understryka att det inte alltid är vi.


I värsta fall får lägga till en regel att vi inte använder köket alls, vilket är trist, men att vi har kvar lokalen är viktigare än att någon ska kunna äta sin matlåda...
Jonas
Jonas

Antal inlägg : 678
Registreringsdatum : 12-03-06
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Disk i köket Empty Sv: Disk i köket

Inlägg  Magnus ons okt 08, 2014 12:53 pm

Amen to that!
Magnus
Magnus

Antal inlägg : 283
Registreringsdatum : 13-07-12

Till överst på sidan Gå ner

Disk i köket Empty Sv: Disk i köket

Inlägg  Jocke ons okt 08, 2014 3:40 pm

jag trodde inte att någon brukade använda köket, utom att ta ett glas vatten någon gång ibland. självklart skall vi se till att vi diskar efter oss.
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Disk i köket Empty Sv: Disk i köket

Inlägg  Jonas ons okt 08, 2014 4:03 pm

Det trodde inte jag heller men tydligen har han "grävskopsgubben" sett folk från föreningen sitta och äta där. Så jag vet inte. Det kan lika gärna vara så att vi får skiten för det trots att det inte är vi.
Jonas
Jonas

Antal inlägg : 678
Registreringsdatum : 12-03-06
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Disk i köket Empty Sv: Disk i köket

Inlägg  Chrille ons okt 08, 2014 4:54 pm

Allt är Pontus fel!!
Chrille
Chrille

Antal inlägg : 583
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 41

Till överst på sidan Gå ner

Disk i köket Empty Sv: Disk i köket

Inlägg  Danne fre okt 10, 2014 7:42 pm

Chrille skrev:Allt är Pontus fel!!

Tyvärr så är det nog lite så, han slarva och de kom och hämta honom.. Och efter det får vi konstant skit så fort det är disk i köket.. och som Jocke sa, det är INTE VI!!... men vi åker på det i alla fall.. så nu måste vi vara extra noga så vi inte glömmer nått där.. Samtidigt ska jag hålla gluggarna öppna och försöka ta den som verkligen är skyldig på bar gärning hehe...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Disk i köket Empty Sv: Disk i köket

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet