Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Önskan om att spela oftare på vardagar..

3 posters

Gå ner

Önskan om att spela oftare på vardagar.. Empty Önskan om att spela oftare på vardagar..

Inlägg  Danne tor okt 04, 2012 2:15 pm

Det har kommit fram att flera på grund av olika anledningar är sugna på att spela mera på vardagarna efter jobbet. Micke, Johan, Robin/Wasa, Chrille, Jocke, Magnus, Pontus, Jonas, Fredrik och jag själv har goda möjligheter att lira under veckodagarna.

Warmachine/hordes är också som vi alla vet ett mycket snabbare spel och kräver mycket mindre tid. Detta gör att det är möjligt att komma förbi efter jobbet och lira en match och ändå vara hemma i god tid.

Men om vi ska få detta att funka blir det sjukt viktigt att alla lägger upp på forumet när de är nere i lokalen. Det går att räkna kallt med att jag alltid är där under eftermiddagarna.. eftersom jag "jobbar" där nu.. Men det är bäst att ringa mig/skicka sms om man tänker titta förbi, speciellt om man tänker komma ner på förmiddagen (då jag sover gott) hehe...

Jonas och Pontus kommer också vara tillgängliga dagtid (Jonas är Pappa ledig i 5 månader och Pontus jobbar mest kvällar).

Men för enkelhetens skull tänkte jag vi kunde dela upp det som följer;

Vallentuna (Micke, Johan, Robin)
Väsby crew 1 (Chrille, Pontus, Daniel, Jonas, fredrik)
Väsby crew 2 (Jocke, magnus)
Väsby/Uppsala (Mackan, Janne, Patrik)

Om någon ur respektive grupp har tänkt åka till lokalen, så skriver en från den gruppen att de tänker göra så...



Senast ändrad av Danne den tor okt 11, 2012 12:41 pm, ändrad totalt 1 gång
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Önskan om att spela oftare på vardagar.. Empty Sv: Önskan om att spela oftare på vardagar..

Inlägg  Jocke fre okt 05, 2012 4:12 pm

wtf? fick vi inte ens vara crew 2 utan blev nedgraderade till 3!? Very Happy

jag skulle vara jäkligt intresserad av att lira framför allt måndagar vid fem. bara en snabb match eller så innan middag. kanske även onsdag och fredag.
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Önskan om att spela oftare på vardagar.. Empty Sv: Önskan om att spela oftare på vardagar..

Inlägg  Danne tor okt 11, 2012 12:40 pm

haha jag snurra till det där LOLZ...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Önskan om att spela oftare på vardagar.. Empty Sv: Önskan om att spela oftare på vardagar..

Inlägg  Chrille fre okt 12, 2012 7:34 pm

Jocke: jag tar gärna en match på måndag om det funkar för dej.
Chrille
Chrille

Antal inlägg : 583
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 41

Till överst på sidan Gå ner

Önskan om att spela oftare på vardagar.. Empty Sv: Önskan om att spela oftare på vardagar..

Inlägg  Jocke fre okt 12, 2012 10:21 pm

måndag it is then Smile

jag brukar dra från jobbet vid fyra, och kan va i lokalen typ 16:30 lite beroende på trafiken.
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Önskan om att spela oftare på vardagar.. Empty Sv: Önskan om att spela oftare på vardagar..

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet