Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!!

2 posters

Gå ner

Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!! Empty Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!!

Inlägg  Danne tor jun 27, 2013 1:34 am

Söndagen ser ut som följer.. RPG mötet är spikat, och vi börjar klockan 10:00.. De jag vet som kan vara med är; Jocke, Magnus, Daniel B, Fredrik, Kristoffer och eventuellt också Marin.. Vi kommer att vara i Konferens ytan..

Robin och Micke Kommer att spela Warmachine/hordes i själva lokalen.. De kommer som vanligt att starta klockan 07.00 eller tidigare om Robin får som han vill (haha). De håller troligen på till fram till runt 13:00... Så om någon annan är sugen på att spela Warmachine/hordes (jag får se om jag pallar ta mig ner så tidigt hehe) så är de på plats.

Om det finns andra som är sugna på att spela senare, så lär vi hålla på och RPGa till runt 18:00 eller nått, och kan släppa in folk, efter det att Micke och Robin åkt hem. Men det bästa är väl att försöka dyka upp så tidigt som möjligt om man är intresserad av att få in en Warmachine/hordes fight på söndag..

Hur som helst, kommer vara full rulle i lokalen.. men finns gott om plats ledigt om man vill lira Table-top spel eftersom en hög av oss sitter och spelar RPG....

Vi är tyvärr rätt full grupp på RPGet på söndag.. men kanske kan klämma in EN person till, 7 pers plus SL är dock där jag måste dra gränsen...

Så om ni som inte är med i dagsläget på RPGet, Fredrik W, Jonas, Elias, pontus eller Chrille, inte vill spela Warmachine/Hordes.. så kan vi plocka in en till på söndag.. men då blir det först till Kvarn.. och man får lov att höra av sig senast fredag, så vi hinner fixa en karaktär till er innan dess...Very Happy.
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!! Empty Sv: Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!!

Inlägg  Elias lör jun 29, 2013 11:48 am

kommer sitta och måla lite infinity modeller och eventuellt bygga mer sci-fi terräng. där mellan 9 och tills sista man går

Elias

Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 12-10-07

Till överst på sidan Gå ner

Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!! Empty Sv: Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!!

Inlägg  Danne lör jun 29, 2013 10:49 pm

Elias&Lineea skrev:kommer sitta och måla lite infinity modeller och eventuellt bygga mer sci-fi terräng. där mellan 9 och tills sista man går

Chrille, Micke och robin kommer vara i själva lokalen i morgon Elias...

Resten av oss kommer sitta i konferens delen och lira RPG... men vi blir kvar till 18:00 skulle jag tro.... de andra börjar nog droppa av på eftermiddagen, men då är det ju bara att sitta kvar och pula i lokalen... Skicka ett SMS till chrille när du dyker upp...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!! Empty Sv: Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!!

Inlägg  Elias lör jun 29, 2013 10:50 pm

redan gjort Smile

Elias

Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 12-10-07

Till överst på sidan Gå ner

Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!! Empty Sv: Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!!

Inlägg  Danne lör jun 29, 2013 11:03 pm

Elias&Lineea skrev:redan gjort Smile
Smile Jag, chrille, Robin och Micke kommer vara där från 07.00 imorgon, eftersom Robin är galen hehe.. och köra lite Warmachine fighter innan jag ska sätta igång och SL Rpn med de andra killarna klockan 10:00...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!! Empty Sv: Söndag 30/6 RPG WHFRPG + Warmachine!!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet