Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forge World: REALM OF BATTLE ZONE MORTALIS SET - Något vi kan bygga själva?

3 posters

Gå ner

Forge World: REALM OF BATTLE ZONE MORTALIS SET - Något vi kan bygga själva? Empty Forge World: REALM OF BATTLE ZONE MORTALIS SET - Något vi kan bygga själva?

Inlägg  Micke tis mar 06, 2012 9:10 pm

Är det något vi är intresserade av, lite dyrt att köpa från Forgeworld, men måste ju kunna byggas relativt enkelt. Är någon intresserad att prova lira det?

Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Forge World: REALM OF BATTLE ZONE MORTALIS SET - Något vi kan bygga själva? Empty Sv: Forge World: REALM OF BATTLE ZONE MORTALIS SET - Något vi kan bygga själva?

Inlägg  Jonas tor mar 08, 2012 6:51 am

man skulle ju bara kunna ta en 60x90 platta och måla med magnetfärg och sen göra "labyrinten" separat med magneter i botten. Då kan man variera ännu mer än de köpta delarna. Borde inte vara så svårt!

Jag har ingen aning om vad upplägget på spelet är men jag är med!
Jonas
Jonas

Antal inlägg : 678
Registreringsdatum : 12-03-06
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Forge World: REALM OF BATTLE ZONE MORTALIS SET - Något vi kan bygga själva? Empty Sv: Forge World: REALM OF BATTLE ZONE MORTALIS SET - Något vi kan bygga själva?

Inlägg  Chrille tor mar 15, 2012 10:57 am

Jag har oxå kollat på dom. Jag tänkte att man kunde gjort egna. Men Jonas idé va ju jävligt bra. Då är det ju bara att göra väggar. Sen kan man ju göra lite "rubble" oxå så det blir lite mer "levande".
Chrille
Chrille

Antal inlägg : 583
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 41

Till överst på sidan Gå ner

Forge World: REALM OF BATTLE ZONE MORTALIS SET - Något vi kan bygga själva? Empty Sv: Forge World: REALM OF BATTLE ZONE MORTALIS SET - Något vi kan bygga själva?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet