Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

legion starter

2 posters

Gå ner

legion starter Empty legion starter

Inlägg  Elias ons okt 23, 2013 2:14 am

Så idag var jag och köpte en Raek då jag använt den i lokalen ganska flitigt och insett att jag borde ha en jag har även ett warbeast kit på G in från wayland vad borde jag mer skaffa kör ju Absylonia så och hittills har jag bara en uppsjö av shredders, proteus och spjutkastande ogres
Så vad behövs ?

Elias

Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 12-10-07

Till överst på sidan Gå ner

legion starter Empty Sv: legion starter

Inlägg  Jocke ons okt 23, 2013 9:16 am

absylonia är naturligtvis bäst med heavy warbeasts, eftersom hon kan hela skadade beasts. en lesser/light beast lär sällan vara skadad utan att dö. naturligtvis vill man ha en mix, men glöm inte heavies. ju mer "nästan död" en beast kan vara, desto mer nytta får du ju av feat.

såg just en video från gencon med henne. killen körde arch angel, scythean, ravagore, inflictor, lite lesser beats, shepheards forsaken och pasta pot.

EDIT: fixade ditt användarnamn. du lär behöva logga in med nytt användarnamn. har inte rört lösenordet (jag kan inte se vad du har, bara ändra det till ett nytt om jag vill Smile)
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

legion starter Empty Sv: legion starter

Inlägg  Elias ons okt 23, 2013 12:13 pm

Yay!
Ja aså archangel lär jag aldrig skaffa men angelius och carnivian kommer nog bli nästa inköp plus pasta pot

Elias

Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 12-10-07

Till överst på sidan Gå ner

legion starter Empty Sv: legion starter

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet