Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag?

4 posters

Gå ner

Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag? Empty Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag?

Inlägg  Danne ons apr 04, 2012 9:49 pm

Hört att Pontus inte kommer och Johan sa något om att han troligen inte skulle kunna komma heller när jag pratade med honom i söndags...

Så tänkte ta en head count på hur många som har tänkt dyka upp och spela på söndag..

Jag och Jonas kommer att vara där och Janne.. vilka mera tänkte dyka upp?
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag? Empty söndag

Inlägg  Mackan ons apr 04, 2012 9:52 pm

kan tyvärr inte komma. men jag kommer i morgon och på fredag. Planen var att jag skulle varit där idag men det blev inte så för jag hade lovat mina syrror att jag skulle ta med dom på bio.

Vi syns i morgon
Mackan
Mackan

Antal inlägg : 31
Registreringsdatum : 12-03-08

Till överst på sidan Gå ner

Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag? Empty Sv: Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag?

Inlägg  Chrille tor apr 05, 2012 6:37 pm

Jag tänkte komma in på söndag. Får se om jag spelar nåt. Jag har ju inga 40k modeller. Men om nån vill köra fantasy så är jag väldigt sugen. Jag tänkte försöka ta mej in till gw på lördag och köpa nya empire boken. Very Happy
Chrille
Chrille

Antal inlägg : 583
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 41

Till överst på sidan Gå ner

Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag? Empty Sv: Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag?

Inlägg  Micke fre apr 06, 2012 7:11 pm

Som det ser ut nu så kommer jag och Robin på söndag för att hårdtesta kampanjlistorna ännu mera. Förhoppningsvis kommer bror min med också, men han var lite osäker om han kunde. Dvs det beror på hur bakfull han kommer vara... ;D
Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag? Empty Sv: Tänkte höra hur många som tänker dyka upp på söndag?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet