Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Städning :)

4 posters

Gå ner

Städning :) Empty Städning :)

Inlägg  Jocke tis nov 19, 2013 1:42 pm

Jag damsög lite i lokalen igår (eller var det i söndags?) och det var lite skitigt. Städa är ju skittrist som vi alla vet, men jag tänkte föreslå att alla som känner att dom är i lokalen någorlunda ofta kan skriva upp sig här, och så tar vi en vecka var där man bara gör lite lätt städning. Tömma sopor, damsuga golvet och snygga till litegran. Jag pratar om typ 20 minuters arbete, och det blir ju typ en gång per åtta veckor eller så. det kan vi alla klara av, right?

Dessutom vore det fint med en lite större insats typ varannan månad. Då menar jag typ 2-3 pers i kanske en halvtimme-timme. på så vis kommer vi att ha en jättemysig lokal.


Har redan snackat om detta med ett gäng, och övriga som känner sig manade kan skriva upp sig här så lägger jag till er till listan, och så sätter jag upp en lapp i lokalen så att man inte glömmer.



UPPSKRIVNA:
Jocke
Magnus
Chrille
Micke
pDanne
Martin
(Banne förutsätter jag)


Senast ändrad av Jocke den ons nov 20, 2013 7:40 am, ändrad totalt 1 gång
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Städning :) Empty Sv: Städning :)

Inlägg  Danne tis nov 19, 2013 4:48 pm

Låter bra Jocke, enda viktiga är att folk skall komma ihåg vilken vecka som är deras städ vecka(vilket borde vara självklart, men min erfarenhet säger mig att det är mycket svårare än man tror...)

Dock skulle vi kunna städa en dag i månaden ordentligt, med de som är på plats..
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Städning :) Empty Sv: Städning :)

Inlägg  Martin tis nov 19, 2013 11:20 pm

Så länge det är nån dag mellan måndag-torsdag om två veckor så är jag med. Tiden fram till dess är jag ganska tight på jobb fronten
Martin
Martin

Antal inlägg : 409
Registreringsdatum : 13-02-04

Till överst på sidan Gå ner

Städning :) Empty Sv: Städning :)

Inlägg  DanielBerg ons nov 20, 2013 5:26 pm

Självklart!
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Städning :) Empty Sv: Städning :)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet