Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

onsdag 9/4

4 posters

Gå ner

onsdag 9/4 Empty onsdag 9/4

Inlägg  Jocke tis apr 08, 2014 7:37 pm

någon som är sugen på att spela? jag försvinner ju ur landet en vecka och måste få min warmachine dos Smile
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

onsdag 9/4 Empty Sv: onsdag 9/4

Inlägg  Johan ons apr 09, 2014 2:25 am

Jag kan komma förbi efter jobbet, vet inte om 15-poängs mentorsslag kan mätta dina warmachine-behov dock? Vore iochförsig kul att kolla på ett större slag!
Johan
Johan

Antal inlägg : 207
Registreringsdatum : 13-08-24

Till överst på sidan Gå ner

onsdag 9/4 Empty Sv: onsdag 9/4

Inlägg  Jocke ons apr 09, 2014 7:54 am

du är så välkommen. dina lurar finns ju att hämta dom också Razz
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

onsdag 9/4 Empty Sv: onsdag 9/4

Inlägg  Martin ons apr 09, 2014 5:57 pm

Jag kommer tyvärr inte vara så aktiv förrän nästa vecka igen.
Anledningen är att föräldrarna åkte till Turkiet för en vecka sen och jag har flugit mellan uppsala och Märsta för att bo deltid där hemma och passa lillebrorsan och djuren samtidigt som jag har jobb att ta hand om med.
Imorgon kommer dom hem så då ska jag bara ta hand om allt jag har missat hemma hos mig.
Men vi ses förhoppningsvis på lördag.
Martin
Martin

Antal inlägg : 409
Registreringsdatum : 13-02-04

Till överst på sidan Gå ner

onsdag 9/4 Empty Sv: onsdag 9/4

Inlägg  Jocke ons apr 09, 2014 7:52 pm

hehe. nästa vecka är JAG i turkiet Razz
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

onsdag 9/4 Empty Sv: onsdag 9/4

Inlägg  Danne tor apr 10, 2014 3:07 am

Bayman skrev:Jag kommer tyvärr inte vara så aktiv förrän nästa vecka igen.
Anledningen är att föräldrarna åkte till Turkiet för en vecka sen och jag har flugit mellan uppsala och Märsta för att bo deltid där hemma och passa lillebrorsan och djuren samtidigt som jag har jobb att ta hand om med.
Imorgon kommer dom hem så då ska jag bara ta hand om allt jag har missat hemma hos mig.
Men vi ses förhoppningsvis på lördag.

Som sagt Martin vore skoj om du kunde titta in på en måndag/onsdag också.. Vi snackade idag om att du och Johan nog skulle vara en Nice matchup mot varandra i Warmachine, ... Jag kommer att vara i lokalen på måndag och vi brukar bli några stycken då som du vet Smile

Lördag är det IRON Kingdoms så jag hoppas du kan vara med på det Smile, Marcus skulle komma också och jag ska höra om han är sugen på att titta in på måndag också, ni är runt samma nivå.. Och tror det kan vara roligt om ni 3 kunde få tillfälle att möta varandra i Warmachine.. Smygdrilla er så ni kan överraska Jocke och Magnus när de kommer tillbaka från TUrkiet och ge dem lite SMISK! hehe..

Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

onsdag 9/4 Empty Sv: onsdag 9/4

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet