Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar

3 posters

Gå ner

Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar Empty Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar

Inlägg  Micke sön jul 20, 2014 9:14 pm

Jag kan spela lite vad som helst. Smile - Från 19:00


Senast ändrad av Micke den sön jul 20, 2014 10:56 pm, ändrad totalt 1 gång
Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar Empty Sv: Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar

Inlägg  Jocke sön jul 20, 2014 9:38 pm

kag räknar med att vara där som vanligt Smile
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar Empty Sv: Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar

Inlägg  Micke sön jul 20, 2014 10:55 pm

Ändrade planer. Jag och Danne tänkte dra till Chrilles farsa i Vallentuna och köra Zombicide med Chrille och hans polare. Det är inget du vill vara med på Jocke? Skjuts ingår. Very Happy
Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar Empty Sv: Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar

Inlägg  Jocke sön jul 20, 2014 11:28 pm

hmmm. jag tror jag skippar det, men tack för erbjudandet. kanske är någon annan som är mer sugen på traditionell måndagsunderhållning?
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar Empty Sv: Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar

Inlägg  Danne tis jul 22, 2014 12:27 am

Jocke skrev:hmmm. jag tror jag skippar det, men tack för erbjudandet. kanske är någon annan som är mer sugen på traditionell måndagsunderhållning?

Det var synd att du inte ville hakat på Jocke, Vi hade behövt dig, efter hård kamp dog vi igen... Det är 4 vinster mot 5 förluster nu för mig Sad.. Det kan vara riktigt knivigt att vinna mot zombicide hehe...

Chrille dog 2 gånger i snabbt följd efter ungefär 10-15m spel hehe.. Och till slut blev vi alla fyra helt överkörda av zombies trotts att vi trodde att vi hade läget under kontroll hehe.. Tror du skulle gilla det, man måste tänka väldigt taktiskt annars dör man....

Det är också kul med ett samarbetes spel där ingen behöver styra monstren utan alla är med och spelar.. Väldigt smart design på det måste jag säga..
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar Empty Sv: Måndag 21/7 - Zombicide i Vallentunas skogar

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet