Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!)

2 posters

Gå ner

Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Empty Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!)

Inlägg  Micke tis jul 22, 2014 10:23 pm

Ett test från min sida. Jag är riktigt nöjd hur bra Cypher passar som Josh. Dual guns, svärd och hoody! Eller hur Danne? ;D

Test:
Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Survivor_brother_josh_test

Jämförelse:
Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Survivor_brother_josh_test_comparison
Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Empty Sv: Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!)

Inlägg  Micke sön jul 27, 2014 10:11 am

Gjorde lite i photoshop. Allt är layers så man kan ändra stats, bild, namn etc sen om vi inte är nöjda. Smile

Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Plasma_gun Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Plasma_pistol Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Storm_bolter
Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Empty Sv: Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!)

Inlägg  Danne mån jul 28, 2014 3:29 pm

som sagt kan vi bara få till en bra Spawn på korten så kan det nog funka... Du och Jag och Chrille och vem mer som är sugen kan ju test spela lite som jag sa i lokalen i lördags. Och när vi fått till en OK spawn och lay out på korridorer osv.. så kan vi printa upp korten och köra det som ett spel som vi har i lokalen...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Empty Sv: Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!)

Inlägg  Danne tor jul 31, 2014 10:23 pm

hittade detta micke

Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) 99220199053_SectorImperialis01
http://www.games-workshop.com/en-SE/Realm-of-Battle-Sector-Imperialis

skulle troligen passa perfekt för vårt xenocide lolz.. dyrt dock 2400spänn Sad men är typ perfekt) kommer omålad som man skulle lätt kunna markera zoner osv synd att man har snålt om pengar annars hade jag fan köpt det dirket Sad
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!) Empty Sv: Xenocide (tyranids zombicide edition with Space Marines!!!)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet