Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ny Spelare?

3 posters

Gå ner

Ny Spelare? Empty Ny Spelare?

Inlägg  Oskar tor aug 07, 2014 1:08 pm

Hej,

Jag har nyligen börjat spela Hordes och hitta er. Bor i norrort. Finns det möjlighet att komma förbi någon gång och spela? Spelar även RPG på oregelbunden basis.

/Morkai
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Ny Spelare? Empty Sv: Ny Spelare?

Inlägg  Jocke tor aug 07, 2014 1:21 pm

nej men vad trevligt!

självklart är du välkommen. det kommer att finnas folk i lokalen på fredag kväll, och sedan på måndag kväll. vår traditionella dag för warmachine är måndagar, men jag brukar försöka få in en kväll till varje vecka.

under forumet "föreningsaktiviteter" kan hu hitta precis allt som händer i lokalen, så ta en titt där. jag skickar dig mitt mobilnummer via ett PM så kan du höra av dig när du vill dyka upp så ser jag till att du blir insläppt.

Vi finns på Karins Väg 3 i upplands väsby, men man kommer inte in utan passerkort.


Vore jättekul om du ville komma och hälsa på. Alltid kul med "fresh meat" Very Happy
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Ny Spelare? Empty Sv: Ny Spelare?

Inlägg  Oskar tor aug 07, 2014 1:25 pm

Ok Tack. Jag kollar upp min tillgänglighet i morgon och hör av mig. Jag får väl släpa med mig mina Troll.....
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Ny Spelare? Empty Sv: Ny Spelare?

Inlägg  Danne tor aug 07, 2014 1:27 pm

Morkai skrev:Hej,

Jag har nyligen börjat spela Hordes och hitta er. Bor i norrort. Finns det möjlighet att komma förbi någon gång och spela? Spelar även RPG på oregelbunden basis.

/Morkai

Du är mycket välkommen att komma förbi och spela med oss Smile

Vi spelar normalt sätt 2-3 gånger i veckan, Måndags kvällar brukar vara standard från 16.00 och framåt. Men även söndagar, onsdagar och fredagar brukar det vara spel ibland... På lördagar brukar vi lira RPG av något slag det är ju 4 olika kampanjer igång just nu med 4 olika Spel Ledare hehe.. Så det borde finnas plats att klämma in dig någonstans om du är sugen på att var med på det också..

Lättast är nog om du kollar in Förenings aktivitets tråden som Jocke förslog ovan och ser när vi är på plats och säger till där att du vill komma förbi och spela eller att du dyker upp på en måndag Smile då vi vanligtvis alltid är på plats....


Edit: Haha Snabb du var Jocke Smile som sagt då har du Jockes nummer också.... Och både han och Jag kommer att vara där i morgon om du kunde då..
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Ny Spelare? Empty Sv: Ny Spelare?

Inlägg  Oskar tor aug 07, 2014 1:38 pm

ok strålande.

Generellt är helgerna lite svårare för mig men Mån och Onsdagar brukar kunna funka.
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Ny Spelare? Empty Sv: Ny Spelare?

Inlägg  Jocke tor aug 07, 2014 1:43 pm

hur hittade du oss btw?
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Ny Spelare? Empty Sv: Ny Spelare?

Inlägg  Oskar tor aug 07, 2014 1:45 pm

Scannade nätet.

Nu när jag vet var lokalen ligger så ser jag att jag jobbar tvärsöver gatan...tar mig nog mindre än 5 min att ta mig dit  Cool 
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Ny Spelare? Empty Sv: Ny Spelare?

Inlägg  Danne tor aug 07, 2014 2:16 pm

hehe det var ju smidigt Smile. Som sagt vi har tillgång till lokalen 24/7 365 dagar om året så om du trivs med att spela med oss så går det att spela vilken dag som helst i veckan, bara någon annan kan då också såklart. Vilket är rätt behändigt om man Jobbar eller bor i närheten.

 Very Happy

Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Ny Spelare? Empty Sv: Ny Spelare?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet