Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!)

3 posters

Gå ner

ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!) Empty ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!)

Inlägg  Micke tis okt 23, 2012 7:33 pm

*host*

Som sagt, jag och Robin tänkte spela lite efter jobbet. Vi ramlar in efter 16-17 där omkring och drar väl några matcher, kom gärna förbi och titta på när Robins Cryx äger mina Khador.

Skärpning på er som inte lägger upp när ni lirar!
Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!) Empty Sv: ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!)

Inlägg  Jocke tis okt 23, 2012 8:42 pm

jag kanske tittar förbi en snabbis vid fem. bror var upptagen.
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!) Empty Sv: ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!)

Inlägg  Chrille ons okt 24, 2012 1:34 pm

Jag ska se om jag får tillåtelse av tanten att komma förbi ett tag. Jag tar gärna en fight mot robin om han skulle ha lust. Micke då kanske vi kan åka och storhandla lite läsk oxå? Wink
Chrille
Chrille

Antal inlägg : 583
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 41

Till överst på sidan Gå ner

ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!) Empty Sv: ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!)

Inlägg  Jocke ons okt 24, 2012 1:37 pm

ajfan... jag kan visst inte komma verkar det som Sad
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!) Empty Sv: ONSDAG 24/10 (Titta vad duktig jag är som lägger upp att jag ska spela så andra kan få reda på det!!!)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet