Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

+3
Martin
Avalanche
DanielBerg
7 posters

Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  DanielBerg sön okt 13, 2013 1:16 am

Var med den andra gruppen hela vägen till slutet, och vi (båda grupperna) var väldigt nära varandra i slutet tydligen.
Vi kom överens att alla samlas i ett närliggande chapel/tempel där de räddade Marius Avincus, och vi har tydligen blastat into the warp så vi är ganska långt borta från Pella's Thunders Word.
Så om någon gör en tråd snart/imorgon så starta där och att alla vet att det är där diskussioner kommer att tas post-mission

DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  Avalanche sön okt 13, 2013 8:29 pm

Då hallow sword 12/10 tråden var låst och denna tråd gäller Post info om sagda tillfälle så väljer jag att slänga ut ett stort tack till er som förgyllde min kväll.

Tack Magnus för intressanta interaktioner. Du stod emot en del prövningar som ledare. Kul spel =0)
Tack Simon för att du tillförde både till rollspelet men även hade med dig mycket positiv energi till mötet.
Tack Micke för att du hjälpte mig utveckla och förstå min Devastator lite mer. Awsome Devastator Duo!
Tack Markus för att du inte använde mer psycic powers än du gjorde... That shit is scary!
Tack Lasse för att dina jinxade tärningar aldrig upphör att förvåna mig.

Bonus tack till Banne för att du hjälpte oss som sekreterare. även om matte inte var din grej Wink 

Och sist men skäggigast. Stort tack till Danne som gjorde kvällen möjlig. Du levererade bättre än någonsin och jag hade alltid samma bild av slagfältet som du denna gång.

Emotser kommande möten med stor förväntan!

/Roine
Avalanche
Avalanche

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 13-08-12
Ålder : 45
Ort : Järfälla

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  Martin sön okt 13, 2013 10:38 pm

ska bli spännande att höra post mission storyn.
Jag var tyvärr inte kvar till andra spelmötet och vet inte exakt vad som hände, kommer vänta på mer info innan jag RPar nåt för att inte hamna ur fas med dom "verkliga" händelserna Smile
Martin
Martin

Antal inlägg : 409
Registreringsdatum : 13-02-04

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  DanielBerg sön okt 13, 2013 10:47 pm

Bayman skrev:ska bli spännande att höra post mission storyn.
Jag var tyvärr inte kvar till andra spelmötet och vet inte exakt vad som hände, kommer vänta på mer info innan jag RPar nåt för att inte hamna ur fas med dom "verkliga" händelserna Smile
https://bosseslakejer.swedishforum.net/t447-post-mission-the-chapel-of-the-sword det är bara att komma, Dwar frågade nyss avalanche om lite mer detaljer. Och ja, jag antar att en stor händelse, aka FINAL BOSS FIGHT, faktiskt har blivit rumoured nu mitt i upprensningen.
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  Krisdoffer mån okt 14, 2013 12:49 pm

Jag hörde från Marcus att ni bröt mot en hel uppsjö av order och bestämmelser ombord på The thunders words och skjöt servitors och techpriests i ansiktet. Det blir ju jätte trevlig stämning för mig som nu är ensam kvar ombord med Pellas... Suspect 
Krisdoffer
Krisdoffer

Antal inlägg : 299
Registreringsdatum : 13-04-21
Ort : Gällivare

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  Johan mån okt 14, 2013 1:08 pm

Krisdoffer skrev:Jag hörde från Marcus att ni bröt mot en hel uppsjö av order och bestämmelser ombord på The thunders words och skjöt servitors och techpriests i ansiktet. Det blir ju jätte trevlig stämning för mig som nu är ensam kvar ombord med Pellas... Suspect 
LOL
Johan
Johan

Antal inlägg : 207
Registreringsdatum : 13-08-24

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  Marcus mån okt 14, 2013 3:00 pm

Jag sade inte att vi sköt dem i fejset men jag sade att Johan mindfuckade dem rejält innan Crille höll på att fista till allt. Som tur var lyckade han bara lukta mycket illa Smile
Marcus
Marcus

Antal inlägg : 676
Registreringsdatum : 13-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  Johan mån okt 14, 2013 3:11 pm

Mindfuckade som i = lyckades med två bizarra commandslag och gav deras ledare onda ögat tills han kissade ner sig. Är fortfarande fullt övertygad om att Chrille frammanade en greater daemon of nurgle ombord Thunders Word. Det kan ju eventuellt bli ett problem.
Johan
Johan

Antal inlägg : 207
Registreringsdatum : 13-08-24

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  Krisdoffer mån okt 14, 2013 6:06 pm

bara EN greater daemon, vilken tur, ett tag där trodde jag det skulle bli läskigt Wink
Krisdoffer
Krisdoffer

Antal inlägg : 299
Registreringsdatum : 13-04-21
Ort : Gällivare

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  Danne mån okt 14, 2013 8:47 pm

Jag kommer att samla lite fakta några dagar nu, invänta PM OSV, så om man vill göra vissa grejor post mission så gör det nu, för sedan kommer jag att börja agera utifrån det ni gjort och inte gjort... som vanligt...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  DanielBerg mån okt 14, 2013 8:54 pm

ok Danne
Krisdoffer skrev:Jag hörde från Marcus att ni bröt mot en hel uppsjö av order och bestämmelser ombord på The thunders words och skjöt servitors och techpriests i ansiktet. Det blir ju jätte trevlig stämning för mig som nu är ensam kvar ombord med Pellas... Suspect 
That orphanage attacked us!!
Skämt o sido, inte så dramatiskt, men räddade en techno magos från ett "säkert" Thunders Word!

oooch
https://img.photobucket.com/albums/v99/Moonsinger/lolPellas.png
Hur Pellas reagerar Very Happy (väldigt snabb bild, 5-10 minuter eller så
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt! Empty Sv: Deathwatch: RP tills nästa spelmöte, Viktigt!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet