Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Har inte fått in alla Arme listor än :(

Gå ner

Har inte fått in alla Arme listor än :( Empty Har inte fått in alla Arme listor än :(

Inlägg  Danne tor apr 26, 2012 5:30 pm

Saknar arme listor till kampanjen de som vet med sig att det inte skickat in gör det... Kan inte fixa igång kampanjen om jag inte har allas listor..

Alternativt får vi starta kampanjen utan dem som inte skickat in...

Sista deadlinen för listan är Imorgon fredag klockan 18:00...

Alla har sedan lördagen på sig att skicka in sina moves.. Om detta blir för tight för folk säg till så får vi skjuta på kampanj starten en vecka, eftersom vissa inte skickat in sina arme listor I tid..
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Har inte fått in alla Arme listor än :( Empty Sv: Har inte fått in alla Arme listor än :(

Inlägg  Danne lör apr 28, 2012 4:31 am

Fått in alla arme listor utom Fredriks Sad men vi kör ialla fall.. Jag kommer tvångs flytta honom randomly och så får vi hoppas att han har med sig en lista om han dyker upp på söndag...

Annars gör jag en lista och kör på hans område...

Patrick, makkan och Robin ni måste lämna in era drag med har fått alla andras utom era... Två steg på kartan från eran start Position..

Patrik Börjar på B:1 så första draget är B:2 eller B:3 sedan kan du röra dig till angränsade områden till dem som drag 2. makkan du är på Mitten av E och kan röra dig till vilken angränsade E du vill som första drag och sedan röra dig från dem.. Så ditt första drag är E:1 eller E:2 eller E:3 eller E:4. Drag beror på viken E du gått till du kan bara röra dig till angränsade..
Robin du är på C:1 från start och första draget är C:2 eller C:3 sedan kan du gå mot angränsande som du vill...

Om ni inte rört er innan Klockan 18:00 I morgon så kommer jag flytta er Randomly genom att slå en tärning....

Jag lägger upp kartan strax efter 18:00 Imorgon... så se till att få in den I tid... Om ni inte vill bli Random flyttade..
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet