Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kampanjen är on Hold!

2 posters

Gå ner

Kampanjen är on Hold! Empty Kampanjen är on Hold!

Inlägg  Danne fre maj 18, 2012 12:23 am

Eftersom det inte funkat så bra med order och moves sätter jag kampanjen på IS tills vi kan komma överens om en armé poäng som folk är nöjda med och ett begripligt sätt att flytta sig på kartan. Så tänkte vi kunde snacka igenom det i Juni när vi har vårat nästa styrelsemöte om lokalen...

Som sagt det är eran kampanj.. men som läget ser ut just nu så råder det delade meningar om hur mycket poäng vi ska köra med, om vissa vapen borde vara banade, om hur man flyttar och gör drag och vissa har även dåligt med tid och har sagt att de inte känner att de har tid att deltaga. Vilket beslut jag än tar så kommer jag trampa någon på tårna och jag har ingen lust att vara den som sabbar för någon. Så det bästa är att Ni som ska deltaga tillsammans kommer överens om hur ni vill spela. Jag administrerar bara kampanjen, så det bästa vore om ni, till exempel vid juni mötet då ni förhoppningsvis alla är samlade, snackar igenom detta mellan er och kommer fram till en lösning som alla kan vara nöjda med.

Tror det blir lättare för alla, om de som ska vara med är nöjda och på det klara med hur det ska gå till....

Jag tar på mig allt ansvar för att det inte funkat så bra hittills men om vi ska göra ett nytt försökt måste alla som vill vara med visa ett vist engagemang annars kommer detta aldrig att funka. Min roll är rent administrativ och jag har själv inte blivit påverkad av att vissa drag inte blivit gjorda. Men tänk er själva om ni vore laddade för spel men eran motståndare bara skiter i att deltaga det är inte speciellt roligt för den som blir drabbad. Man har på sätt och vis tagit på sig att ansvar om man säger att man vill vara med. Är man sedan inte nöjd med reglerna eller med hur saker fungerar är det bättre att man aktivt försöker lösa det istället för att bara undvika att konfronteras med problemet.

Jag hoppas att vi kan ta upp kampanjen igen och jag hoppas att det finns de som vill vara med. Men vi måste troligen starta på ny kula.

Svart på vit aktivitet i kampanjen. Postar detta baserat på Moves gjorda, om man skickat in en armé lista.. 0% betyder att man inte ens fått in en armé lista till kampanjen...

Johan = 100%
Micke = 100%
Makkan = 100%
Pontus = 100%
Chrille = 100%

Jonas = 50%
Patrik = 50%
Robin = 25% med SMS drag Smile som SL hittade några dagar efter hehe
Fredrik = 0%

Hoppas ingen känner sig alltför utpekad av detta men kan vara bra att vi lägger korten på bordet...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Kampanjen är on Hold! Empty svar

Inlägg  Pontius Sors fre maj 18, 2012 1:26 pm

Bra sagt! kunde inte sagt det bättre själv! Hoppas att alla kan vara med på styrelsemötet. Så vi förhoppningsvis kan fortsätta med kampanjen sedan!

Jag är 110% taggad och kommer inte tröttna på denna kampanj framförallt pga det snygga upplägget och backstory!

Vissa har tappat lusten pga sjuka regler: Jaws of the Worldwolf och Grot bombs bland andra. Vi måste nog göra en bannlista.

Men vi tar detta på mötet iaf!

Pontius Sors
Pontius Sors

Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 12-04-24
Ålder : 37
Ort : Märsta

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet