Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

50 matcher Warmachine/Hordes

4 posters

Gå ner

50 matcher Warmachine/Hordes Empty 50 matcher Warmachine/Hordes

Inlägg  Oskar tis mar 24, 2015 8:06 am

Då har man spelat 50 matcher i detta spelet. Kul. Nu börjar nästa 50. Det jag gillar att jag fortfarande blir helt överraskad av saker, ingen stagnation i det här spelet inte. Det håller mig på tårna och är konstant stimulerande. Riktigt kul.

För er som gillar statistik så skriver jag ner mina resultat i alla matcher och i vissa fall en liten kommentar om matchen. Så av dem 50 matcherna så har jag faktiskt lyckas vinna 26 st alien Vilket jag är sjukt stolt över (Och nu har jag säkert jinxat det....) Dem flesta av vinsterna, 11 st, är på klocka (Ja Danne det är ett win condition Very Happy )

Ser fram emot att spela mer mot er alla. Tack till alla som jag spelat mot och jag hoppas vi möts igen (och ofta).
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

50 matcher Warmachine/Hordes Empty Sv: 50 matcher Warmachine/Hordes

Inlägg  Jocke tis mar 24, 2015 8:26 am

gratulerar Very Happy
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

50 matcher Warmachine/Hordes Empty Sv: 50 matcher Warmachine/Hordes

Inlägg  Danne fre apr 17, 2015 12:08 am

Haha Tids vinster är GAY!!! only assassination Counts!! det vet du Oskar...

Men jag har skärpt till mig på klockan den senaste tiden... Så vi får se hur det blir framöver hehe..

Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

50 matcher Warmachine/Hordes Empty Sv: 50 matcher Warmachine/Hordes

Inlägg  Jocke fre apr 17, 2015 8:18 am

Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

50 matcher Warmachine/Hordes Empty Sv: 50 matcher Warmachine/Hordes

Inlägg  Magnus fre apr 17, 2015 9:03 am

Tidsvinster är de bästa vinsterna Danne, du får inte glömma bort Sun Tzi
"Thus to fight and conquer in every battle is not supreem exelence. Supreem exelence is to break your enemys resistance without fighting" Wink
Magnus
Magnus

Antal inlägg : 283
Registreringsdatum : 13-07-12

Till överst på sidan Gå ner

50 matcher Warmachine/Hordes Empty Sv: 50 matcher Warmachine/Hordes

Inlägg  Oskar fre apr 17, 2015 10:17 am

Haha,

Jag tar alla chanser jag får. Min siffror hjälper mig att se vad jag är bättre respektive sämre på så att jag kan försöka bli ännu bättre. Cool
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

50 matcher Warmachine/Hordes Empty Sv: 50 matcher Warmachine/Hordes

Inlägg  Danne fre apr 17, 2015 11:18 am

Magnus skrev:Tidsvinster är de bästa vinsterna Danne, du får inte glömma bort Sun Tzi
"Thus to fight and conquer in every battle is not supreem exelence. Supreem exelence is to break your enemys resistance without fighting" Wink

Magnus hur många vinster har du tagit på Jocke med Assassination den senaste tiden? och hur många gånger har du vunnit över Jocke på tid? Det är allt jag säger  Cool... Du och jag är inga Tidskillar, vi vinner inte matcher på det sättet....


“If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle.”

― Sun Tzu, The Art of War

Jocke Känner dig och han känner sig själv och under en lång tid hade han dig exakt där han ville, I tron att du ska vinna på attrition när det aldrig varit din Strong side och han vann varje fight.. men den senaste tiden har du vunnit en hel del så vitt jag vet.. och Det är på grund av att du nu spelar på din Starka sida och Jockes svagaste sida "hans öppenhet för assassinations"...

Oskars starkaste sida är hans förmåga att spela mycket snabbt på klockan och Jockes är att Grinda ner motståndaren på attrition, om vi försöker kontra dem genom att vinna på deras "home Turf", kommer vi förlora varje fight så är det bara... Det bästa du och jag kan göra är att vara semi ok på dessa två spelstilar så vi kan leta fram en öppning för en assassination.. eller hota så pass mycket att vi kan hålla dem borta från Objectivs och ta scenario vinst...
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

50 matcher Warmachine/Hordes Empty Sv: 50 matcher Warmachine/Hordes

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet