Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

IK Kampanjen Bakground Och Upplägg

+3
Martin
Oskar
Danne
7 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

IK Kampanjen Bakground Och Upplägg - Sida 2 Empty Sv: IK Kampanjen Bakground Och Upplägg

Inlägg  Martin fre sep 19, 2014 6:38 pm

Jag ska försöka titta in på måndag, har vart rätt så inaktiv den sista tiden men har mycket runt omkring just nu Smile
Martin
Martin

Antal inlägg : 409
Registreringsdatum : 13-02-04

Till överst på sidan Gå ner

IK Kampanjen Bakground Och Upplägg - Sida 2 Empty Sv: IK Kampanjen Bakground Och Upplägg

Inlägg  Danne fre sep 19, 2014 8:44 pm

DanielBerg skrev:Jo kan komma på måndag =)

Nice då syns vi på måndag Smile

Bayman skrev:Jag ska försöka titta in på måndag, har vart rätt så inaktiv den sista tiden men har mycket runt omkring just nu Smile

Vore sjukt kul om du kunde martin då kommer alla vara på plats på måndag Smile
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

IK Kampanjen Bakground Och Upplägg - Sida 2 Empty Sv: IK Kampanjen Bakground Och Upplägg

Inlägg  Oskar tis sep 23, 2014 8:33 am

Två frågor:

1) Vad lägger vi upp karaktärs presentationen?
2) När har vi första spelmötet (Jag som är busy behöver planera....)
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

IK Kampanjen Bakground Och Upplägg - Sida 2 Empty Sv: IK Kampanjen Bakground Och Upplägg

Inlägg  DanielBerg tis sep 23, 2014 10:14 pm

Fasen vad virrig jag är då, var ledig i måndags, så jag tänkte att igår var söndag... och jag väntade 2 timmar i lokalen och undrade varför ingen kom. Plus en telefon utan ström var ju ingen vidare idé!
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

IK Kampanjen Bakground Och Upplägg - Sida 2 Empty Sv: IK Kampanjen Bakground Och Upplägg

Inlägg  Danne tor sep 25, 2014 1:08 am

DanielBerg skrev:Fasen vad virrig jag är då, var ledig i måndags, så jag tänkte att igår var söndag... och jag väntade 2 timmar i lokalen och undrade varför ingen kom. Plus en telefon utan ström var ju ingen vidare idé!

Hehe trodde ditt SMS kom en dag försent när jag fick det i förrgår(tisdags), LOLZ..... min gamla lur har krånglat sista tiden och varit avstängd så jag har fått SMS både från Dick och Jonas flera dagar efter de skickat det Sad... Men då åkte du ner din stackare... Urk.. som sagt kunde inte ana att du tagit så fel på dagarna....
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

IK Kampanjen Bakground Och Upplägg - Sida 2 Empty Sv: IK Kampanjen Bakground Och Upplägg

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet