Bosses Lakejer
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

+6
Jocke
Oskar
Martin
Micke
Chrille
Danne
10 posters

Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Danne lör okt 25, 2014 4:03 pm

Som jag vi pratat om tidigare jag kommer att köra 3 kortscenarion. Först ut är Bikers I Kansas City..

Finns en tråd om detta sedan tidigare https://bosseslakejer.swedishforum.net/t797-kort-aventyr-i-augusti-september
men jag lägger upp en uppdatering här... så att inte någon missar det... Grundplotten är fortfarande den samma.. Den Nationella Presidenten av 1% MC gänget Soulless MC(tidigare Death Diciples, i concept stadiet), Har åkt i finkan för mord och skall avtjäna 20 to life(han lär inte komma ut inom en snar framtid hehe)... Detta har skapat ett hål på den högsta ledarpositionen i klubben och det är tillsättningen av ny National President som vi kommer att spela...

Klubben har också fiender som kan tänkas försöka dra nytta utav att Jean-Philippe "Slasher" Garel är ute ur leken för tillfället...

Men låt mig Presentera The Soulless MC 1% Outlaw motorcycle gang..


Alla får skrivna karaktärer till detta och jag Hoppas att vi får med i stort sätt alla på detta hehe(allt kan inte vara Fun och skratt, ibland behövs lite vuxen mobbning haha det kommer bli tuffa tag):

The Missouri Charter
Robert "Shifter" Scott
Spelad av: Martin

Neil "Nitro" Shultz
spelad av: Micke

Ivan "Smokey" Norquist
Spelad av: Chrille

The Arkansas Charter

William "Ironhorse" Morris
Spelad av: Banne

David "Chief" West
Spelad av: Jocke

Sid "Wrench Head" Veltkamp
Spelad av: Johan

Nomad charter
Ol Doctor Frank sullivan
Spelad av: Jonas

The Kansas Charter
Nikolay "Knucklehead" Victorovich
Spelad av: Marcus

Elijah"Dirtbeard" Hayes
Spelad av: Magnus


slutligen the Mexicans med Kristoffer i spetsen(troligen kommer vi spela detta efter Jul eller kanske runt Jul så att han också kan vara med hehe...

Dead Donkeys MC(working title), egen video är inkommande hehe...

Héctor "El'diablo" Vargas
Spelad av: Kristoffer

Santiago" Slow Ride" Dieguez
spelad av: Oskar

Chico"Fish Tale" Ortis
Spelad av Erik

Eran MC är tätt knuten till Soulless MC och ni funderar på att Patcha över hela eran klubb..

Regler

Vi kommer att använd oss utav regelsystemet CrimeNetwork(funkar sjukt bra till detta Smile

Karta över området!

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Kansas_city_Gangs


Senast ändrad av Danne den fre jan 02, 2015 3:36 am, ändrad totalt 2 gånger
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Chrille lör okt 25, 2014 6:34 pm

Riktigt najs!
Chrille
Chrille

Antal inlägg : 583
Registreringsdatum : 12-03-10
Ålder : 41

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Micke lör okt 25, 2014 7:22 pm

Ska bli kul detta! Najs vid Danne! Very Happy
Micke
Micke

Antal inlägg : 971
Registreringsdatum : 12-03-05
Ort : Upplands Väsby

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Marcus lör okt 25, 2014 10:06 pm

Hehe, jag och Magnus i samma lilla undergrupp ska bli kul. Stackars Jonas som får vara ensam.
Marcus
Marcus

Antal inlägg : 676
Registreringsdatum : 13-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Danne sön okt 26, 2014 11:31 am

Marcus skrev:Hehe, jag och Magnus i samma lilla undergrupp ska bli kul. Stackars Jonas som får vara ensam.

Han är Nomad dock..

They are members of a motorcyle gang and will wear the club's colors. The bottom rocker will read "Nomad." In some clubs they are the enforcers. They do not belong to any one chapter. He will attend club meetings and pay required dues to different chapters, depending on his travels.

Så i praktiken är han en drifter som är välkommen av alla han är dessutom den enda Chaplinen i klubben, de tar hand om ekonomin när en klubb medlem åker i finkan och är även den som ger råd och stuff.. sedan är hans karaktär också en "Original", viket också delger extra respekt Smile

Men jag kommer att presentera mera Biker terminology efterhand Smile...

Du och Magnus tillhör också Moder Chaptret, Magnus karaktär är också "Original".. Det är eran President som också var national president, som nu sitter inne... Så eran lilla grupp har stor respekt bland de andra Smile

Men som sagt kommer ge ut mera fakta om alla och alla Smile finns ju mera Under Charters/chapters av Soulless MC också Smile
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Martin sön okt 26, 2014 7:04 pm

Kul!
Har vi nåt datum på det här än? Smile

edit: runt jul/ efter jul. Såg jag nu att det var skrivet Razz
Martin
Martin

Antal inlägg : 409
Registreringsdatum : 13-02-04

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Oskar sön okt 26, 2014 11:21 pm

Kul Danne. Ser fram emot detta med Cool
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Jocke ons okt 29, 2014 1:06 pm

zomg Laughing
Jocke
Jocke

Antal inlägg : 2541
Registreringsdatum : 11-07-20

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Marcus fre dec 12, 2014 8:18 am

BUMP. Vi har ju pratat om att detta ska ske nu under julledigheterna. Det kan ju vara dags att komma med ett datum Danne.

Ps. Är sjukt sugen.
Marcus
Marcus

Antal inlägg : 676
Registreringsdatum : 13-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Erik fre dec 12, 2014 9:26 am

Ja, datum vore nice, så man kan planera! Ser skoj ut ^^
Erik
Erik

Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 14-05-21
Ålder : 36
Ort : Edsberg

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Danne lör dec 13, 2014 9:07 am

Marcus skrev:BUMP. Vi har ju pratat om att detta ska ske nu under julledigheterna. Det kan ju vara dags att komma med ett datum Danne.

Ps. Är sjukt sugen.

Väldigt många var borta under Julhelgen tyvärr... men Jag kan börja höra lite med hur många det är som är hemma och sugna på att var med etc..
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Danne mån dec 29, 2014 12:35 am

Vi pratade om detta igår och ser ut som att Det första mötet av Freaks of the Heartland blir nästa fredag den 2nd..

Start 12:00- och framåt..

De som anmält sig och kan vara med den 2a är

Jocke
Kristoffer
Marcus
Chrille

Men vi vill att flera ska kunna vara med så om man är intresserad och kan vara med och spela ett Scenario äventyr som troligen blir max ett spelmöte Hojta till i denna tråden... Alltså Fredag den 2 Januari

Detta kommer att bli ruskigt skoj om vi får med så många som möjligt.. finns gott om roller över och vi fyller på allt eftersom..

Så kolla in videon jag klippt ihop i första posten och säg till om ni kan vara med,,
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Erik mån dec 29, 2014 8:59 am

Jag kan!
Erik
Erik

Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 14-05-21
Ålder : 36
Ort : Edsberg

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Oskar mån dec 29, 2014 10:58 am

Jag är i fjällen. Ha så kul :-)
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Danne mån dec 29, 2014 1:42 pm

Morkai skrev:Jag är i fjällen. Ha så kul :-)

Tråkigt Oskar, hade varit skoj om du kunde varit med.
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Danne mån dec 29, 2014 1:42 pm

Erik skrev:Jag kan!

Nice! Smile
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Danne mån dec 29, 2014 2:15 pm

Bump.. Björn, Feffe, Jonas, Johan, Magnus, Martin och Banne med flera om ni kan säg till Wink vi kan vara rätt många på detta..

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 StretchGoalsSm_zpse36536f5

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Skull_15Extra Violence. Björn och/eller Feffe kan vara med, Dead Donkey's kommer att deltaga för att patchas över till Soulless MC..

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Skull_15Maxi Chaos! Magnus och/eller Martin/Banne kan vara med, Extra  Intriger för alla deltagare... Very Happy

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Skull_15Ultra Multi Mayhem Jonas och/eller Johan kan vara med, Så blir det special BONUS för alla spelare... extra Stars Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven  i boken för den som kan få ner en av dem till lokalen och vara med hahaha

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Skull_15 Legendary achivment Få med samtliga ovan... hidden surprise!!!
Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Johan mån dec 29, 2014 10:02 pm

Är dödsförkyld så kan inte lova något men om jag blir kvitt det här helvetessnoret tills på fredag så är jag gärna med!
Johan
Johan

Antal inlägg : 207
Registreringsdatum : 13-08-24

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Marcus tis dec 30, 2014 3:25 pm

Bra Johan, ät mycket ingefära och kurera dig noga. Så ser du till att ta med dig den där slöa grannen du har så att du kan åka bil hela vägen Smile
Marcus
Marcus

Antal inlägg : 676
Registreringsdatum : 13-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  DanielBerg tis dec 30, 2014 8:00 pm

Fredrik o jag kommer på fredag =)
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Danne ons dec 31, 2014 11:39 am

DanielBerg skrev:Fredrik o jag kommer på fredag =)

är du 100% säker att fredrik kommer dyka upp Banne? blir en del extra jobb för mig att skapa en karaktär till honom, vore bra om du informerade honom att jag måste lägga ner tid för hans skull om han tänker dyka upp.. Och att det inte är speciellt kul då om han sedan hoppar av i sista minuten...

Danne
Danne

Antal inlägg : 1351
Registreringsdatum : 12-03-10

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Oskar ons dec 31, 2014 12:32 pm

Han kan väl ta min karaktär. Då slipper du en massa extra jobb Danne :-)
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Marcus ons dec 31, 2014 12:35 pm

Jag tycker att detta med att åka till fjällen är ett otyg som förhindrar dig från vad som är viktigt här i livet Oskar Wink
Marcus
Marcus

Antal inlägg : 676
Registreringsdatum : 13-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Oskar ons dec 31, 2014 12:38 pm

Haha, ibland håller jag med dig :-) men jag hänger ju här på forumet och jag har med mig mitt rese-målar kit :-)
Oskar
Oskar

Antal inlägg : 1237
Registreringsdatum : 14-08-07
Ort : Vallentuna

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  DanielBerg tor jan 01, 2015 6:35 pm

Danne skrev:
DanielBerg skrev:Fredrik o jag kommer på fredag =)

är du 100% säker att fredrik kommer dyka upp Banne? blir en del extra jobb för mig att skapa en karaktär till honom, vore bra om du informerade honom att jag måste lägga ner tid för hans skull om han tänker dyka upp.. Och att det inte är speciellt kul då om han sedan hoppar av i sista minuten...


ja han kommer =)
DanielBerg
DanielBerg

Antal inlägg : 494
Registreringsdatum : 12-10-02

Till överst på sidan Gå ner

Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015 Empty Sv: Soulless MC En/två Rpg möten! Freaks of the Heartland 2/1 2015

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet